Gebruiker10095935

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Schimmel infectie?? #10222845 Quote

Ja dat kan zeker tips naar de drogist en een eitje halen en crème 😜

In reactie op: Schimmel infectie?? #10222846 Quote

Ja dat kan zeker tips naar de drogist en een eitje halen en crème 😜

In reactie op: Baby leren zelf slapen #10222337 Quote

Tja ik ben zelf geen voorstander van hysterisch laten huilen 🙈 ik bleef erbij tot ze sliep en aaide der over de bol en zo ging ik dat steeds meer afbouwen. Maarja ieder zijn 

In reactie op: Kruidvat 2v5 indroogstreep? #10221983 Quote

Zeker als ie roze is is het onwaarschijnlijk dat het indroger is spannend maar klinkt positief

In reactie op: Teleurstelling na mislukte versie #10220203 Quote

Miss moet je je eens verdiepen in een geplande keizersnede. Je gaat zien dat je echt nog wel wat te overleggen hebt over hoe je bepaalde dingen zou willen 😘 maar ik denk dat je misschien dit weekend ook gewoon even mag balen en die negatieve gevoelens toelaten het is ook wel even omschakelen dus je gevoelens mogen er best even zijn. Dus geen concrete tips omdat ik geen ervaring heb meer mindset tip 

In reactie op: Warmte #10219320 Quote

Zoals gezegd jij bent de moeder en je hebt ook het recht dat zelf te ondervinden. Het ene kindje is het andere niet. Klinkt niet alsof je geen oogje in het zeil zou houden dus doen wat goed voelt 😘

In reactie op: Twijfel over naam #10219319 Quote

Ik zou persoonlijk niet veranderen denk ik. Omdat zoals je zegt dit meisje op de wereld is gezet als loua. Je hebt hier ook 100% zelf voor gekozen zo moet je het misschien ook zien. Die naam is uit even veel liefde en zorgvuldigheid gekozen. Het stukje voor jezelf willen komt over 5 jaar 😘 succes 

In reactie op: 6 weken echo, klopt dit? #10219146 Quote

Tja het zou zoals gyn zegt allebei de kanten op kunnen gaan. Nu zijn die metingen echt nog niet nauwkeurig omdat het zo piep klein is allemaal. Ik zou persoonlijk proberen positief te denken want er is groei en nu wel een mooie snelle hartslag. Dat is echt niet zo negatief. Dat verschil in grootte kan echt liggen aan het niet goed meten. En als je kijkt wanneer je je eerste test positief had kan 6 weken nu best kloppen ook. Het enige wat je nu kan doen is proberen rust te vinden in het positieve en niet teveel te verwachten ondertussen. 😘😘 succes