Jlh

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Jlh
    Bijdrager
    In reactie op: Kan ik zwanger raken terwijl ik anticoncieptie gebruik?? #10266548 Quote

Yep, een vriendin van mij tot 2 keer toe terwijl ze strikt haar pil slikte. De eerste keer tijdens haar studie en nu ruim twee jaar geleden. Was even schrikken maar beiden zeer gewenst!

Jlh
    Bijdrager
    In reactie op: 7 maanden #10261921 Quote

Hoi!

Ons meisje is ook 7 maanden en slaapt in de ochtend na tienen in slaap. Meestal een uurtje. Dan rond 3 uur een uurtje en dan om /half acht in bed.

Qua eten start ze met een fles van 180 cc. Dan een stuk fruit. Rond 13.00 uur 150 cc. Tussendoor een korstje brood of soepstengel. Dan om 16.30 150 cc. En dan rond 7 uur pureer ik altijd of wel wortel, pompoen, courgette, broccoli enz. Ze geeft dan zelf aan of ze vol zit. En dan rond 22.30 uur nog een keer 180 cc. Meestal wordt dit 150. En dan slaapt ze door tot ongeveer 08.00 uur. Met rijst of kip ben ik nog niet begonnen. Elke keer als ik iets pureer met rijst hoeft ze het niet… Ik heb haar vanavond voor het eerst gesneden stukjes gekookte courgette gegeven. Vond ze heel lekker. 

Ik doe ook maar wat hoor! Ik kijk heel erg naar haar. Ohja, ik ben begonnen met het geven van water uit een beker, geweldig vindt ze dat!

Hoop dat je hier wat aan hebt. Succes!

Jlh
    Bijdrager
    In reactie op: Lichaam na de bevalling #10260461 Quote

Ik ben ook nog mega onzeker. Ben inmiddels 7 maanden geleden bevallen en kan sinds vorige week mijn grootste broek weer aan. Woog 58 kilo en ben 15 kilo aangekomen. Het gaat zo ontzettend langzaam. En mijn buik wordt maar niet minder. De rest wel. Er is deze maand 3 x aan me gevraagd of ik zwanger was. Zo pijnlijk… mn zwangerschapskleding zot nog wel lekker maar die acentueerd alleen maar mn buik. Dus ik moet nog de volhouden. Maar ik heb ondertussen ook wel een mooie gedachte als ik weer even onzeker ben; mijn buik is wel 9 maanden lang het veilige huisje geweest voor mijn kleintje. En dan voel ik ook een soort van trots.

Jlh
    Bijdrager
    In reactie op: Hartslag 160 is een meisje in week 14? #10258985 Quote

Ik was ook bij elk hartfilmpje weer benieuwd of het hartje boven de 145/150 tegen de 160 zou blijven want ik had zo’n sterk gevoel dat t meisje zou worden. En het klopte 🙂 

Jlh
    Bijdrager
    In reactie op: Een rijmende naam.. Teus de Heus.. Kan dat? #10257165 Quote

Wij hebben heel bewust gekozen voor een naam die niet zou kunnen rijmen op iets. Wij zijn allebei gepest met onze naam. Verschrikkelijk vond ik het dat mijn ouders het zo makkelijk hadden gemaakt. Neem van mij aan dat dit de makkelijkste weg is voor kinderen als je je zoon zo noemt. Maar ik geef je gelijk als je zegt dat als jij deze naam mooi vind dat je het dan moet doen. Aan de andere kant, jij kiest de naam, hij niet. En hij loopt er zijn hele leven mee rond. Succes met de keuze maken!

Jlh
    Bijdrager
    In reactie op: Gestoord van welke voeding #10256753 Quote

En gewoon een ander merk? Of was dat al de fase van het uitproberen? Wij hebben veel uitgeprobeerd maar uiteindelijk uitgekomen op Kruidvat eigen merk. Geen gespuugd meer. Succes!

Jlh
    Bijdrager
    In reactie op: Pijn aan gewrichten #10255979 Quote

Ja! Ik, ben nu 6 maanden via een keizersnede bevallen en heb precies hetzelfde als jij beschrijft. Polsen, enkels, vingers, knieën. Ik durf ons dochtertje s’morgens niet naar beneden te dragen omdat mn enkels nog “vast” zitten. De ene dag is het erger dan de andere. Het fluctueert ook op een dag. Zo vervelend en pijnlijk. Weet ook niet of ik er mee naar een huisarts moet omdat het al zo lang duurt. Wat ga jij doen?

Groetjes, susanne

Jlh
    Bijdrager
    In reactie op: Uitslag nipt test #10253521 Quote

Hoi, ik hoefde maar 7 dagen te wachten. Het ligt er aan naar welk ziekenhuis ze het sturen. Maastricht duurt over het algemeen wat langer. Ze werken er in het weekend ook aan. Dus vandaar dat het bij mij zo snel was met positief nieuws!