Gebruiker10045654

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Gonal F, ervaringen? #10233402 Quote

Hallo dames , ik zit nu in de eerste ronde met glonal F en ovitrelle .. en vroeg me af naar hoeveel rondes waren jullie zwanger ? en met hoeveel eenheden? ik hoor het graag van jullie groetjes Anne

Ik dus in ronde 1. Nu begonnen met een nieuwe ronde 1, maar voor baby 2. Uiteindelijk op 87.5 geeindigd. Mocht ik niet zwanger zijn mag ik de volgende ronde meteen met 87.5 starten.

In reactie op: Gonal F, ervaringen? #10233401 Quote

Ontzettend benieuwd of je hebt mogen testen, en zo ja…. hoe was de uitslag?

Lees het bericht nu pas. Maar ik was meteen zwanger in die ronde! Echt een wonder 🙂 Ben nu bezig in ronde 1 voor nummer 2.

In reactie op: Gonal F, ervaringen? #10049800 Quote

Hi Es,

Oeh dat is een lange wachttijd voor de LEO. Zal de volgende keer als ik in het ziekenhuis ben eens vragen hoe lang de wachttijd hier is. Heb laatst ook besproken dat ik een afspraak mag maken in de volgende cyclus om de mogelijkheden omtrent de LEO operatie te bespreken.

Ben jij nu ook al begonnen met spuiten? Hoe bevalt het, vind je het te doen?

Ik wacht nu tot maandag (tenzij ik eerder ongesteld wordt) voordat ik een test mag doen. Heb zelf het gevoel dat het deze ronde niet is gelukt. Maar afwachten…

In reactie op: Gonal F, ervaringen? #10048221 Quote

Zaterdag had ik op cyclusdag 19 een echo waarin ik ‘ineens’ (na aantal keer ophogen van de Gonal F) een ei van 18mm. Mocht ’s avonds meteen de Ovitrelle zetten met advies om zowel zaterdagavond als maandagochtend seks te hebben. Gedaan en nu afwachten… Ik voel me wel alsof ik ben overreden door drie vrachtwagens door die Ovitrelle. Daarnaast extreem vermoeid en hoofdpijn.

De prik zetten met Ovitrelle deed in tegenstelling tot de Gonal F wel heel veel pijn. Maar voor het goede doel 🙂

In reactie op: Gonal F, ervaringen? #10048220 Quote

Zaterdag had ik op cyclusdag 19 een echo waarin ik ‘ineens’ (na aantal keer ophogen van de Gonal F) een ei van 18mm. Mocht ’s avonds meteen de Ovitrelle zetten met advies om zowel zaterdagavond als maandagochtend seks te hebben. Gedaan en nu afwachten… Ik voel me wel alsof ik ben overreden door drie vrachtwagens door die Ovitrelle. Daarnaast extreem vermoeid en hoofdpijn.

De prik zetten met Ovitrelle deed in tegenstelling tot de Gonal F wel heel veel pijn. Maar voor het goede doel 🙂

In reactie op: Gonal F, ervaringen? #10045866 Quote

Het is me uiteindelijk gisteren meegevallen. Ik heb mezelf denk ik zo over de zeik geholpen de afgelopen dagen, dat het daarom meeviel.

Had wel meteen verkeerd gespoten, want er bleef nog Gonal achter, dus mocht met een tweede naaldje meteen nog een keer spuiten haha. Goede vuurdoop. Maar gaat goedkomen, vanavond spuit ik helemaal alleen.

In reactie op: Gonal F, ervaringen? #10045510 Quote

Dank jullie wel voor de reacties! Blij te horen dat jullie allemaal zwanger zijn of een kindje hebben gekregen. Met dat als eventueel resultaat, maakt het misschien iets makkelijker om de spuit toch te zetten.

Ik ben bang voor naalden en vind het een heel naar idee (en dat is nog een understatement, ben een beetje panisch namelijk) om een naald(je) in mezelf te moeten steken… Ik ben bang voor de pijn ook, vooral omdat je het jezelf aan doet…