Melisjee

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Melisjee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10090341 Quote

Leuk een Facebook groep, veel makkelijker communiceren idd! Laat maar weten wat de naam is dan meld ik mezelf aan. 

Vandaag ben ik naar mijn berekening 5 weken zwanger. Werd al wakker met hoofdpijn, het komt en gaat nog steeds. Ben ook erg moe, vanmiddag een middagdutje gedaan. Kan ook door het weer komen, maar we doen het voor een goed doel 🙂 

Melisjee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10089354 Quote

@MamaEE, ja inderdaad moet daar nog echt aan wennen. Er staat ook bij voorkeur tijdens of na de maaltijd innemen. In de ochtenden ivm werk heb ik grotere kans dat ik het vergeet dus ik neem het na mijn avond maaltijd in.

Melisjee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10089347 Quote

Nemen jullie al tabletten in met foliumzuur?

ik ben vandaag begonnen met de Compleet Mama van Davitamon.

Melisjee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10089344 Quote

@Soto, bedankt voor je tip! Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor 16 juli, ik krijg dan mijn eerste echo (7 weken). Ik kijk er zo naar uit!

Verder heb ik niet echt last van kwaaltjes, alleen gevoeligere borsten en opgezette buik.

Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld, ik had de digitale clearblue test met een beertje in een doosje gedaan en deze als cadeau aan ze gegeven. Ze reageerden zo enthousiast maar ook alsof ze het niet konden geloven. Mijn man heeft het moment ook gefilmd, super leuk om terug te kijken. Hoe hebben jullie het aangekondigd?

Melisjee
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10088815 Quote

Hoi dames!

Wat ontzettend leuk dat er een topic hierover is, allereerst gefeliciteerd allemaal en ik behoor ook tot de club 🙂 vandaag de early test gedaan waar een licht + streepje te zien was, vervolgens de clearblue en die gaf 1-2 weken aan. Ps: ik ben hier nieuw en dit is mijn eerste zwangerschap. Zo spannend!!

Wanneer raden jullie aan de huisarts te bellen?