Kimmmm

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kimmmm
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10247555 Quote

Sterkte allemaal waarbij het niet goed is 🙁 heel wat mensen toch weer, echt super klote. Daardoor was ik ook behoorlijk in paniek, ik heb ook de hele week geen symptomen meer dus was bang voor het ergste, vannacht slecht geslapen maar gelukkig had ik net een goede termijnecho gehad. Precies op schema dus 11+2 en nog steeds 8 april uitgerekend. Laat maar komen!

hopelijk kan ik er nu echt van genieten en nogmaals sterkte voor iedereen waarbij het (nog) niet gegund was 🙁

Kimmmm
    Bijdrager
    In reactie op: Zwangerschapstest Action #10247169 Quote

Ik zie ook niks op de foto. Ik heb ook testen van de action gebruikt, top dingen. Streepje liep steeds meer op :p ik kon het eerst ook niet geloven. Idd over paar dagen nog een keer proberen. Ik heb er uiteindelijk 4 gedaan en een CB 

Kimmmm
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10241829 Quote

Hier ook een goede echo! Hartje ging als een malle tekeer, helemaal happy!

Vanmorgen weer lekker gekotst. Gister dacht ik ik merk niks meer, in bed gister onwijze krampen maar gelukkig was alles nog goed!

Heel raar en bijzonder om je kindje te zien. Ze kreeg hem niet helemaal goed erop, dus de meting gaat nu uit van 8w4d maar er miste nog een stukje zei ze zelf ook dus waarschijnlijk klopt m’n 9w1d gewoon. 20-9 termijnecho dus dan weten we meer 🙂

Kimmmm
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10241640 Quote

Gefeliciteerd!

Ik mag morgen, zenuwachtig!

Kimmmm
    Bijdrager
    In reactie op: Whatsappgroep #10240166 Quote

Ik heb ook gemaild! 🙂

Kimmmm
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10239690 Quote

Suussske, wouw als een goede echo hebt gehad mag je er toch op vertrouwen dat het nu nog steeds goed is. Vooral als je niets voelt! Denk dat je het eerder zou voelen als het foute boel is… (denk ik)

Even heel wat anders: grappig dat m’n menstruatie kalender app even aangeeft dat ik 31 dagen te laat ben 🙂 

Kimmmm
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10239471 Quote

@Danaaa goed bezig, miste het overzicht al! Moest zo ver terug dat ik dacht laat maar zitten 😉

Had vorige week dinsdag sollicitatiegesprek. Tijdens gesprek bleek al dat het niets voor mij was. Afgelopen vrijdag in gesprek met m’n werkgever en kon lekker meteen naar huis, heerlijk geen stress meer nu!

Heb woensdag ergens anders gesprek. Ben benieuwd! Heb daar wel een goed gevoel over (was open sollicitatie, dat voegt toch altijd beter) en voor het tekenen van m’n eventuele contract wel even melden dat ik zwanger ben (maar nog niet in het eerste gesprek, wil eerst duidelijk hebben dat ze mij willen hebben en dat ze geen smoesjes gaan bedenken). Vrouwen van 28 aannemen kan je erom vragen natuurlijk dat die ooit met verlof gaan 🙂 en dit is gewoon bekend bedrijf in het dorp en gesprek heb ik ook met een bekende, dus vermoed dat ze niet heel moeilijk gaan doen en anders valt het me echt heel erg tegen

Kimmmm
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10239432 Quote

‘s Ochtends en ‘s middags tukkies bedoel ik trouwens. ‘s Avonds altijd al op tijd naar bed 🙂