liefMadeliefje

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • liefMadeliefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10250573 Quote

Ik wil ook wel op iedereen reageren, maar ik vind het lastig typen en lezen zo via de telefoon. Soms logt het ineens uit op deze website en dan kan ik weer opnieuw beginnen met typen. 🙈

Maar even een reactie op IB: Wat naar voor je! Ik ken het gevoel. Ik lag gisteren ook al in bed te huilen, omdat het me nu allemaal te veel werd. Dikke knuffel! 

Ik denk aan jullie 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 (ook al lukt het reageren op velen van jullie me niet zo goed via de telefoon 😅) 

liefMadeliefje
    Bijdrager
    In reactie op: Als het na vroege MK langer duurt #10250140 Quote

Hoi Flower, 

Dankjewel voor je lieve bericht! Ja ik snap het heel goed dat je op een gegeven moment graag wilt weten waar het aan ligt. Ik begin ook steeds onzekerder te worden, maar tegelijkertijd praten mijn man en ik onszelf nog wel steeds moed in dat het wel goed komt. Even kijken hoe lang we dat nog volhouden 😅. 

Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is! Good luck! 🍀 

liefMadeliefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10250137 Quote

IB heel veel succes met wachten! Ben benieuwd wat eruit komt. 

Ik duim voor jullie allemaal die nu moeten wachten! 

liefMadeliefje
    Bijdrager
    In reactie op: Als het na vroege MK langer duurt #10250078 Quote

Hoi dames,

ik sluit me ook aan.  Vorig jaar september heb ik een miskraam gehad met bijna 7 weken. Nu dik een jaar verder ben ik nog niet zwanger (maar ondertussen zoveel mensen om mij heen wel). Ik merk dat ik er steeds meer down van word wanneer het weer niet raak is. Vanaf maart/april letten we ook veel beter op mijn vruchtbare dagen e.d. maar het lijkt gewoon echt niet op te schieten. En ik stel het bellen van de huisarts uit, omdat ik eigenlijk de medische molen niet in wil. Zo lastig djt allemaal! 

liefMadeliefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10250070 Quote

Nou hier een pessimist. Gisteren bij het afvegen een mengelmoesje van slijm en bloed gezien (wordt dat nou spotting genoemd?). Verder niets in het inlegkruisje daarna en ook niet meer bij het afvegen, maar normaal betekent dit bij mij dat mijn menstruatie eraan komt. Dus ik heb de hoop opgegeven. 

Kennen jullie iemand die met zoiets toch zwanger bleek te zijn? 

liefMadeliefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10249993 Quote

@Maja: Wat betreft afscheiding een week voor NOD > dat heb ik ook weleens gehad, helaas geen zwangerschap. Destijds wel heel erg lopen googlen of het een teken was dat ik zwanger kon zijn en er verschillende verhalen over gelezen, dus ik heb geen idee. Het kan alle kanten op ;p (zoals ze altijd zeggen). 

Wat spannend allemaal voor iedereen! Ik duim heel hard voor jullie, hopen dat we goed nieuws zullen krijgen in deze groep 🙂 

Vandaag weer een bericht van 1 van mijn naasten gehad dat ze zwanger is. Het voelt zo dubbel, want ik gun het ze zo hard maar tegelijkertijd merk ik dat ik zelf ook een beetje emotioneel word wanneer ik zoiets hoor. Ik heb het nu laten bezinken en ben erg blij voor ze, maar ik moet het eerst vaak laten landen ofzo. Een van mijn beste vriendinnen is nu ook zwanger van een 2e, ook super leuk maar ik merk dat ik er zelf ongeduldiger van word.. 

Ik heb gisteren toch maar fertility friend gedownload. Ik heb alles ingevuld en volgens die app zou ik vandaag ongesteld moeten worden, maar ik zie (gelukkig!) nog geen drupje bloed. Ik heb vanmiddag ook uit ongeduld een zwangerschapstest gedaan, maar die was helaas negatief.  Verder heb ik ook geen symptomen van een zwangerschap, maar ook niet van een ongesteldheid! 

Mijn andere app (de maya app) zegt dat ik woensdag 2 oktober ongesteld moet worden, maar die let niet op je temperatuur e.d. Het kijkt alleen naar de duur van mijn oudere cyclussen. Dus ik denk dat ik fertility friend toch iets betrouwbaarder vind. 

liefMadeliefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10249342 Quote

Dan probeer ik het opnieuw, bedankt voor de tip! 

https://www.mupload.nl/img/ixl4wk126xclq.jpeg

liefMadeliefje
    Bijdrager
    In reactie op: NOD oktober 2019 #10249265 Quote

Volgens mij ging er iets mis en heb ik een erg groot lettertype gebruikt 😅 ik hoop dat jullie mijn foto kunnen zien, want ik kan het zelf niet zien.. Gaat lekker dit 😂 (ik voel me nu net een bejaard vrouwtje dat niet met de technologie kan omgaan haha).