Libent

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Libent
    Bijdrager
    In reactie op: allereerste zwangerschapssymptomen #10170461 Quote

Nicoline ik kan alleen voor mezelf spreken, maar hoe vaak ik onterecht zeker wist zwanger te zijn.. Je lichaam doet hele rare dingen wanneer je probeert zwanger te worden. Vaak hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer kwaaltjes je signaleert bij jezelf. Het is moeilijk maar verstand op nul en loslaten.

Libent
    Bijdrager
    In reactie op: allereerste zwangerschapssymptomen #10170377 Quote

Ik voelde me de week van mijn NOD compleet idioot. Liep de hele dag te huilen. Lichte kramp en gerommel in de onderbuik en de volle overtuiging zwanger te zijn nog voor de positieve test. Dat sloeg met 6 weken om in een naar gevoel en meer kramp. Uiteindelijk met 7 weken een miskraam geworden. 

Nu een week overtijd, lichte kramp en heel veel doorzichtige afscheiding slijmerig/waterig.

Libent
    Bijdrager
    In reactie op: Overtijd / afscheiding #10170341 Quote

Ahh Lieke wij zitten dan inderdaad in hetzelfde schuitje spannend!

Nicole mijn afscheiding is als eiwit, dus slijmerig en doorzichtig en soms zelfs vloeibaar als in water dun.

Loontje gefeliciteerd! En wat fijn dat het zo snel is gegaan! Gelukkig kan het ook zo. Je verhaal biedt hoop al dan niet voor een volgende ronde. Uitgaande van een cyclus van 30 dagen (ik schommel altijd netjes rond 30/32 dagen) ben ik vandaag 7 dagen overtijd. Ik heb me voorgenomen zaterdag of zondag te gaan testen.

Libent
    Bijdrager
    In reactie op: Overtijd / afscheiding #10170114 Quote

Ik zit hier nu met hetzelfde probleem. Inmiddels ben ik volgens alle berekeningen 4 dagen overtijd, maar de test is nog negatief en niets lijkt erop dat opoe (zo noemen wij het hier) op bezoek gaat komen. Ben al dagen misselijk, hoofdpijnklachten, gevoelige borsten, zelfs al vocht uit de borst etc en voel me oh zo zwanger, dit heb ik nooit gehad met de maandelijkse perikelen. Ik zit toch wel met een aantal vragen want nu is het zo dat ik in november 2018 ik een cyclus had van 25 dagen, december 2018 ook een cyclus van 25 dagen, 22 januari een cyclus van 22 dagen, maar mijn ovulatietest was positief op 7 februari. dus vanaf wanneer ben ik dan daadwerkelijk overtijd en wanneer is dan het beste om testen, want volgens de clear blue ovulatietest had ik een smiley op 7 februari, vanaf dat moment ook redelijk geklust. Wie kan mij hier het beste een antwoord op geven?

Klopt inderdaad na je ovulatie wordt je binnen 10-14 dagen ongesteld. 

Ik durf op ‘kwaaltjes’ niet meer te vertrouwen omdat je lichaam je zo makkelijk in de maling neemt. Maar de afscheiding is helemaal nieuw voor mij vandaar dat ik nu overtuigd was tot de negatieve test.😔 Hopelijk heb jij een dikke plus straks!

Libent
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10170037 Quote

Hier al bijna 4 jaar zonder anti conceptie. Vorig jaar augustus een miskraam gehad. We hebben wel een verwijzing voor IUI, maar hoop nog steeds via de normale weg zwanger te worden.

Zowel ik als mijn man zijn de hele molen door geweest en hebben diverse hormoonkuren gedaan, maar zonder succes. 

Soms overheerst het alles en soms speelt het even niet. Ik ken onderhand iedere emotie en heb zo vaak gedacht zwanger te zijn. Je lichaam kan je zo ontzettend in de maling nemen. Het is ontzettend moeilijk, maar ik ben van mening dat je toch moet proberen los te laten. Zo werd ik in augustus ook zwanger. Maar goed sindsdien speelt het weer volop dus makkelijker gezegd als gedaan!

Nu 6 dagen overtijd maar afgelopen zondag negatieve test. Wel al een week gerommel in mijn onderbuik en hele vreemde afscheiding veel en slijmerig. Afwachten maar! Ik wens iedereen hier in ieder geval heel veel succes en af en toe even lekker van je af tikken! Keep your hopes up!

Libent
    Bijdrager
    In reactie op: Overtijd / afscheiding #10169865 Quote

Hai Joena,

uiteindelijk ga ik weer een test doen ja. Had me voorgenomen het tot het weekend even aan te kijken. Bang dat de test weer negatief.😅 Dacht als ik zaterdag negatief test dan weet ik in ieder geval zeker dat een zwangerschap uitgesloten.