Gebruiker10101330

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Krampen+ veel harde buiken 25 weken #10148968 Quote

Ik ben zelf niet heel bang voor weeen, omdat verloskundige afgelopen woensdag nog alles gecheckt heeft! En weeen zaten lager, als de ergste krampen wegtrekken voel ik idd mijn bekken weer!

Maar is gewoon frustrerend dat mijn lichaam daar zo snel op reageerd!

Ach, we krijgen er iets moois voor terug.. dat probeer ik maar in mn achterhoofd te houden! Nog maar 15 weken.. 

In reactie op: Regeldagen? #10148895 Quote

Ik ben heel erg van kind-volgend werken..

Als hij ze nu nog niet op drinkt.. dan komt dat straks wel weer terug!

Waarom wachten op voeding, als hij duidelijk honger heeft, kun je toch niet rekken (wel duidelijk alles uitgesloten natuurlijk, honger moe, behoefte contact)

Succes, en ik denk dat hij volgende week zeker weer een eigen ritme opgepakt heeft!

Geniet van je mannetje 

In reactie op: Krampen+ veel harde buiken 25 weken #10148889 Quote

Ik wacht het nog wel een weekje af! Als vk zegt dat t geen kwaad kan, zal t ook wel zo zijn.. ikzelf heb er geen verstand van hihi.

Maar dan wil ik toch wel even gecheckt hebben of t geen weeen zijn.. 

Als t erger wordt dan dit, ga ik natuurlijk wel weer bellen!

Bedankt voor je tip:)

In reactie op: Voeden duurt 45 min met speen III #10148887 Quote

Ik werk op een kdv , vaak te maken met deze voeding..

Hoe maak je de voeding klaar? Via opgewarmd water uit magnetron?

Je kunt t beste kokend water klaarzetten.. je mag m best warm klaarmaken.. met deze voeding koelt water ook heel snel af, en hoe kouder hoe dikker de voeding word

Succes met voeden, hopelijk werkt het!

In reactie op: Enorme rugpijn 20 weken #10148881 Quote

Wat vervelend! 

Ik denk ook dat het van je bekken af komt! Ik heb hier ook last van, mijn fysio masseert daarom ook mijn rug..  heb nu tape, dit werkt wel wat beter! Hopelijk ook bij jou!

Success

In reactie op: Enorme rugpijn 20 weken #10148880 Quote

Wat vervelend! 

Ik denk ook dat het van je bekken af komt! Ik heb hier ook last van, mijn fysio masseert daarom ook mijn rug..  heb nu tape, dit werkt wel wat beter! Hopelijk ook bij jou!

Success

In reactie op: Harde buiken en kramp #10148870 Quote

Hee dames,

Ik heb dus ook al ruim 2 weken last.. precies hetzelfde als dat jullie aangeven.. 

Alleen ben ik pas vandaag25 weken, mijn vk zegt dat het niks is, toch vertrouw ik het zelf niet!

Als ik ook maar iets doe, maakt niet uit wat.. moet ik hier een hele dag +nacht voor boette.. heb al een week bedrust voorgeschreven gekregen, omdat mijn lichaam wss op was, maar kan nu nog niet veel doen door hiervoor gestrafd te worden!

Jullie nog tips?

Liefs, Mariska