LiefLeven

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • LiefLeven
    Bijdrager
    In reactie op: NOD mei 2019 #10193841 Quote

NOD 2 mei – Kristel – 24 jaar – ronde 3 – 1e kindje NOD 2 mei – amarylles – 26 jaar – ronde 2 – 1e Kindje NOD 3 mei (?) – xCy – 24 jaar – Ronde 3 (ronde 2 na bbz) – 1e kindje NOD 3 mei – Molly – 27 jaar – Ronde 5 – 1e kindje NOD3 mei – Canoniem – 25 jaar – ronde 4 (2e na 2 miskramen) – 2 kindje NOD3 mei – Gabriëlle – 38 jaar – ronde ?? 4e kindje NOD 4 mei- Lalalaura- 26 jaar- 5e ronde- 3e kindje NOD 4-8 mei – Mrsvogel – 23 jaar – 2e ronde – 1e kindje NOD 6 mei – Deeehv – 30 jaar – ronde 4 – 1e kindje NOD 6 mei – Johanna – 29 jaar – ronde 12- 1e NOD 6 mei (?) – Sharon – 27 jaar – 1e ronde – 1e kindje NOD 9 mei — RMoona — 30 jaar —rond 10 ( incl MA tweeling met 12 weken) — 1e kindje NOD 10 mei (?) — Muts — 26 jaar —Ronde 4 — eerste kindje NOD 14 mei – Lapjesendraadjes – 36 jaar – ronde 7 – eerste kindje NOD 9 mei(?) – Klaasjee – 27 jaar – ronde 1 (na miskraam) – 1e kindje NOD 12 mei — kimmw — 22 jaar — ronde 4 — 1e kindje NOD 12 mei – Tulpje – 34 jaar – ronde 9 – 1e kindje NOD ergens in mei – Seerte – 28 jaar – ronde 20 (1e met clomid) – 1e kindje 

NOD 15 mei – Roos – 32 jaar – ronde 9 – 2e kindje

NOD 21/22 mei – LiefLeven – 25 jaar – ronde 6 of 7 – 1e kindje

LiefLeven
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10193836 Quote

Helaas ik sluit me aan bij ronde, mei.. De rode duivels kwamen gisteren alsnog.. Wel ben ik heel gek ongesteld. Niet eerder meegemaakt. Succes allemaal en voor degene met goed nieuws.. Van harte gefeliciteerd 

LiefLeven
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10193159 Quote

Oeh spannend @Coraliene 

Ik heb afgelopen donderdag negatief getest, maar ben nog steeds niet ongesteld. Heb een hele strakke cyclus van 28/29 dagen, dus kan al wel zeggen dat ik op de 4e dag van mij NOD zit. Best gek. Wel wat rozige afscheiding gehad, maar meer niet. Weet niet wat me lichaam allemaal aan het doen is. Wacht nog even tot na de Pasen met testen.

Voor jou is het nog weekje spannend! Ik ga duimen  Aan je symptomen te lezen zou het zo maar kunnen! 

LiefLeven
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10192855 Quote

@McBunny

Ja, gisterochtend getest. Helaas negatief  Echter nog steeds niet ongesteld, alleen een heel klein beetje roze afscheiding gehad. Het gaat totaal anders als normaal. Of het is raak of de innesteling is mislukt en daarom duurt het langer. Het blijft spannend. Morgen weer even testen als er nog niks is.

Ach dat was niet mijn bedoeling hihi. Ik gun het jullie gewoon zo 😘 

LiefLeven
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10191806 Quote

Ninel: spannend hè? Vind het nogal wat voor ons vrouwen haha.. Ons geduld word zwaar op de proef gesteld! Fijn dat er inderdaad wat afleiding aankomt.

McBunny: ergens gefeliciteerd en ergens snap ik dat je dat nog niet zo ziet! Wat spannend zeg! Lijkt me vreselijk. Wel grappig ik zit ook op woensdag! Maarem… Ik gun het jullie! Na zo’n zware tijd mag er wel een lichtpuntje komen. Ik ga heel hard voor jullie duimen 

LiefLeven
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10191457 Quote

Wat spannend allemaal zeg! Voor degene met een positieve test van harte gefeliciteerd! 😍 En voor degene die naar volgende maand moeten.. Sterkte weer! Blijft teleurstellend! 

Ik heb woensdag mijn NOD en we hebben flink geklust, onbewust eigenlijk, want ik ben er totaal niet mee bezig deze maand. Zag in de app dat we goed ons best hadden gedaan, haha! Ik kreeg nu een melding in de app en dacht ohja! Is even kijken. Enne.. Daar waar ik nogmaal 4 dagen voor m’n NOD kwaaltjes heb en al wat bloedverlies, heb ik dat nu totaal niet. Dat lees is vaak.. Ik moet nog 2 dagen wachten en hoop het zo ontzettend! Die is de 5e ronde dus het zou heeeeeeeel gaaf zijn, maar er zit niks anders op als wachten!

Succes en sterkte allemaal ♥ 🌼 

LiefLeven
    Bijdrager
    In reactie op: Wachten tot de test #10169370 Quote

@SnMn zo herkenbaar! Haha… Het is ook elke keer weer super spannend

@san-dra precies dat! Ik schommel ook zo er in het wel/niet echt vreselijk! 

Ik wens iedereen succes en sterkte gewenst!

ik heb het gevoel dat ik echt ongie ga worden nu dus vrees dat we weer door kunnen naar de nieuwe ronde

LiefLeven
    Bijdrager
    In reactie op: Wachten tot de test #10169363 Quote

Donderdag is mijn nod. Ik kon ook echt niet wachten en heb toch een test gedaan en hij was gelukkig positief! Super blij. Hoop voor jullie ook op positieve testen. Succes

Van harte gefeliciteerd! Wat fijn! 😁