Gebruiker10101541

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10186823 Quote

Hier vandaag 40 + 3 en helaas nog helemaal niets..

In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10183362 Quote

Ik ben a.s zaterdag uitgerekend en ondanks wat gerommel nog niet veel aan de hand!

Gefeliciteerd voor alle dames die al bevallen zijn!

Ik heb sinds zaterdag wel het idee dat de omvang van mijn buik wat is afgenomen. Voor mijn gevoel is mijn buik wat kleiner. De baby beweegt nog goed daar is verder geen verschil in. Baby is wel pas 2 week geleden goed ingedaald. Zou het kunnen zijn dat ie nog wat verder gezakt is oid? Meer dames hier ervaring mee?

In reactie op: Bang! 37 weken en menstratiepijn. #10182871 Quote

Ik ben 39 weken zwanger en heb ook wel eens uren menstruatiepijn. Gebeurd hier ook niets hoor, zou me er niet te druk om maken!

In reactie op: Pijn 'down under' #10178063 Quote

Ik heb dit ook wel eens en ben nu ruim 37 weken zwanger! Echt het idee dat het beurs is en dat het opgezwollen is. Bij mij verdwijnt het ook altijd weer en heb verder geen klachten. Als je verder geen klachten hebt en geen uitslag o.i.d. ziet zou ik me er niet al te druk om maken!

In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10163583 Quote

Hoi dames,

Ik lees alle verhalen altijd maar zelf nog nooit gereageerd.

Ben nu 32 week zwanger en 30 maart uitgerekend.

Leuk om alles mee te lezen!

In reactie op: Pijnlijke harde buiken #10163580 Quote

Toch kijken of je minder kan werken en eventueel thuis werken!

Hier hetzelfde, alleen 32 week zwanger en bij mij gelukkig niet pijnlijk. Werk sinds 2 week 24 uur i.p.v. 36 en merk dat de harde buiken een stuk minder worden! 

Ik dacht ook, moet ik dan zolang helemaal niks doen? Maar probeer toch minder te doen, zo weinig mogelijk lopen en als je wat doet neem pauzes tussendoor.

Even afzien misschien maar een gezond kindje is het allerbelangrijkste! 

En falen zal het nooit zijn, jij moet doen wat je lichaam je verteld.

In reactie op: NOD vrijdag. Kan het echt niet loslaten! #10149750 Quote

Test ophalen waarmee je vroeg kan testen. Met een ‘gewone’ moet je echt wachten tot je menstruatie uitblijft. En anders zit er niks anders op dan echt wachten! Hoe moeilijk het ook is