FJ

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • FJ
    Bijdrager
    In reactie op: Extreem vroeg wakker #10321035 Quote

Haha nou ben allang blij dat ik niet de enige ben 😊

hij valt bij mij vaak nog wel in slaap tot 0600 en daarna ga ik met hem naar beneden voor de fles en aankleden. Voorheen sliep hij weer na de fles, maar ik las ook dat een te vroege ochtend slaap weer averechts kan werken. Ik probeer hem dus nu sinds 2 dagen rond 7.30 weer naar bed te brengen. Hoe doen jullie dat? 

FJ
    Bijdrager
    In reactie op: Jeuk na de bevalling #10301280 Quote

Geen droge huid? 

FJ
    Bijdrager
    In reactie op: Overdag slapen baby. #10301279 Quote

Ik leg hem erin zodra hij in zijn ogen gaat wrijven of gaapt. Ben het jengelen meestal wel voor. Als ik hem laat liggen is hij gerust een uur aan het praten en jengelen, maar slapen ho maar 

Misschien inderdaad nog wel huishonger, heb hem altijd veel bij me gehad maar met het oog op straks naar de opvang dacht ik te gaan beginnen met wat regelmaat en zelf in slaap leren vallen. Verkeerd gedacht denk ik 😅 

@Evimetbaby Jeeetje! Dat is hele andere koek! Haha kan me wel voorstellen dat het soms wat saai is 😊

@Minni, bedankt voor je compliment, doet een mens goed! Nog nooit zo onzeker geweest als nu 😊 Het is een hele uitzoekerij, dat moeder zijn 🙈

FJ
    Bijdrager
    In reactie op: Aller aller laatste loodjes, wie ook? #10269285 Quote

Heel herkenbaar! Ik ben zelf 41+4 weken, en vanmiddag poging gedaan om te strippen. Heb nog helemaal geen ontsluiting dus was helaas mislukt. (Ben ik de enige waarbij het echt heel veel pijn doet, of kwam dat doordat ik dus nog geen ontsluiting heb ?) Vrijdag dus maar naar het ziekenhuis, voor en echo, ctg en als het lukt een nieuwe strippoging. Als het niet lukt gaan ze me inleiden dmv ballonnetje. (Iemand ervaring? Doet het inbrengen pijn?) Fingers crossed dat die kleine eerder besluit te komen, haha!

jemig 41+4… 

geen ervaring met ballonnetje, hoop voor jou dat je niet lang meer hoeft te wachten!!! 

FJ
    Bijdrager
    In reactie op: Aller aller laatste loodjes, wie ook? #10269283 Quote

Jep, hier ook! 

40+5 nu. Vanmiddag wordt de eerste strippoging gedaan, hopelijk slaagt dit en doet het ook wat 🤞🏻 

Afgelopen maandag inwendig onderzoek gehad, toen had ik nog geen ontsluiting oid dus hopelijk nu wel. 

Vind het ook wel spannend hoor allemaal, zeker met elke dag die erbij komt, hebben jullie dat ook? 

FJ
    Bijdrager
    In reactie op: NovemberBaby #10265183 Quote

Spannend allemaal 😊 

hier nu 38+5 maar nog geen enkel teken van een naderende bevalling 🙈 

er wordt wel volop geschopt en gehikt in de buik, maar dat is het dan ook, haha. 

Ik doe wat dingen in het huis, elke dag even een rondje lopen buiten maar verder ook niet veel meer.. Netflix is een goede vriend geworden 😬

Alles is gewassen en staat klaar, al heb ik soms de neiging om maar weer opnieuw te gaan wassen 😂

FJ
    Bijdrager
    In reactie op: Ineens alle symptomen weg😥 #10264784 Quote

Waarom denk je dat je het verloren bent? Ben je ook daadwerkelijk iets aan stolsels of bloed verloren? 

FJ
    Bijdrager
    In reactie op: Slecht slapen, kussen of niet? #10257108 Quote

Ik ben 35 weken en slaap nog gewoon op m’n rug. Je wordt vanzelf wakker als het niet meer lekker ligt of als je last krijgt. 

Ik heb een zijslaap kussen via bol.com maar een gewoon voedingskussen kan ook prima!