Soto

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Soto
    Bijdrager
    In reactie op: Hoe lang duurde het om zwanger te worden? #10095600 Quote

Het zegt allemaal niks en bij de meeste vrouwen is het puur geluk en sowieso een groot wonder! Bij mij was het de eerste keer gelijk raak, wat helaas eindigde in een miskraam met 10 weken…… daarna wel ineens 10 maanden lang geduld moeten hebben en toen voor de tweede keer zwanger! Nu 9 weken… ik had een nette cyclus van 28-30 dagen….. misschien leer je je lichaam beter kennen als je begint met temperaturen? (Elke dag stipt op hetzelfde tijdstip, nog voor dat je uit bed stapt) in combi met om de dag sex? Succes iig! 

Soto
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger of niet zwanger? 2 weken over tijd. #10092890 Quote

Door het geven van borstvoeding kan het idd een aantal maanden duren voordat je cyclus en dus menstruatie normaal op gang is. 

Dat je een positieve test in handen hebt gehad, behoord daar los van te staan.. want een test is alleen maar positief indien je hcg hoog genoeg is om een zwangerschap aan te duiden. Dat de testen erna vervolgens negatief zijn kan ook diverse oorzaken hebben: of je had nog een meetbaar hormoon gehalte van je vorige zwangerschap, of je hebt te maken met een missed abortion en een miskraam die niet op gang komt, of je zou nog een andere merken zw testen uitproberen. Het is hoe dan ook raadzaam om contact op te nemen met de huisarts om dingen uit te sluiten.

veel succes in ieder geval!

Soto
    Bijdrager
    In reactie op: Misselijk en niks kunnen verdragen #10092058 Quote

Hier precies hetzelfde! Kleine beetjes, licht verteerbaar voedsel, rustig aan doen… kan alsnog niks binnen houden! Heb het al 2 weken en ben pas 6,5week (eigen berekening) zwanger… morgen idd contact opnemen met de huisarts maar ik lees eigenlijk alleen maar dat die pilletjes bij de meesten niet helpen 🙆🏻‍♀️ … doorzetten dan maar

Soto
    Bijdrager
    In reactie op: Facebookgroep uitgerekend maart 2019 #10092025 Quote

Op deze manier kun je het tevens nog even geheim houden aangezien je niet je mailadres dan hier hoeft vrij te geven.. ook fijn misschien 😊

Soto
    Bijdrager
    In reactie op: Facebookgroep uitgerekend maart 2019 #10092023 Quote

Dag dames! Aller eerst van harte gefeliciteerd! 

Er is al ruim een week een besloten facebookgroep in omloop voor moeders van maart 2019. Ook vanuit ouders van nu (zie betreffende topic). Mocht je hier bij aan willen sluiten dan mogen jullie “ linda van liempt- de ruiter” te voegen op fb en haar een pb sturen, zij voegt jullie dan toe. hopelijk tot daar! Groetjes

Soto
    Bijdrager
    In reactie op: 1e echo berekening verschil datum #10091810 Quote

@Lou-X hoe gaat het nu met je?

Soto
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie? Sensitest #10090767 Quote

Ik denk dat je ovulatie nog niet is geweest.. heb zelf de laatste keer voor het eerst ovutesten geprobeerd icm temperaturen en na een paar dagen was de teststreep idd minstens zo donker als de controlestreep en de dagen ervoor vergelijkbaar met die van jou. 2 dagen na de positieve ovutest had ik de steiging in Mn temperatuur! Overigens was het deze keer ook gelijk eindelijk raak na 10 maanden 😆👏🏽 dus voor mij hulde aan de ovulatie testen!

Soto
    Bijdrager
    In reactie op: Jongensnaam…. Ik kom er ECHT niet uit!!! #10090567 Quote

Laïsj