Gebruiker10146546

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10236133 Quote

Hoi allemaal,

Bij mij worden die menstruatieachtige krampjes wel wat minder heb ik het idee. Tenzij ik heel druk ben geweest dan voel ik wat meer in mijn buik.

Ben sochtends best misselijk kan dan bijna overgeven van mijn eigen speeksel. Ik eet meteen een droge snee brood. De rest van de dag door gaat het opzich als ik maar op tijd eet. Geuren komen al best wel sterk binnen.

Mijn borsten doen ontzettend zeer en mijn man zegt dat ze groter worden al zie ik dat zelf nog niet helemaal maar ze zijn heel warm en zwaar. Mijn shirt doet soms al zeer! Zodra ik uit werk kom gooi ik mijn bh uit.

Wat een spannende tijd he! Ik heb 30 augustus de echo.

Ik heb een app en die zegt dat ik 5 weken en 6 dagen ben. 

Succes met de kwaaltjes! 

In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10234415 Quote

Ik heb vandaag echt vreselijke rugpijn en bijna de hele dag licht menstruatie gevoel in mijn buik. De angst is meteen aanwezig! Voor mijn gevoel is dat gewoon niet goed buikpijn terwijl je zwanger bent!

In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10233973 Quote

Oh proudoummie,

Wat ontzettend naar! Ik hoop dat het snel stopt het bloedverlies en de kramp!

Sterkte

In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10233638 Quote

Hoi

Ja heb ook steekjes hoor en ook beetje dat menstruatie achtige gevoel, weet niet of je dat ook hebt? Het is met vlagen. Zo 2 uur lang nergens last van en opeens is het er weer.

Zo zo spannend!

Ik had het aan de verloskundige gevraagd tijdens het maken van de afspraak voor de echo en ze vertelde dat krampjes en steken normaal zijn. Tenzij het niet te houden is natuurlijk!

In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10233492 Quote

Bij mij is het vooral tegen het einde van de middag dat mijn buik weer erg opzet. Dan zie je het echt heel erg!

Ik heb ook wel een goede eetlust hoor van sommige zwangere dames dat ze dat niet Hadden in het begin.

In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10233292 Quote

Wij hebben het ook nog niemand verteld verder. De eerste keer had ik er vanaf het begin een vreemd gevoel bij. Toen dus die miskraam gehad. 

Nu was ik eigenlijk meteen vol vertrouwen maar dan ineens slaat de paniek toe. Dan heb ik opeens even geen gevoelige borsten en dan denk ik oh het zal toch niet al gestopt zijn. Wij ook 29 augustus de echo!

Duurt heel erg lang voor mijn gevoel. Wil het liefst elke dag een test doen om te kijken of het streepje wel zo donker blijft. 

Wat dit keer wel anders is is dat ik meteen een knaltest had. De vorige keer toen het mis ging een streepje dat maar niet donkerder werd. Maargoed het kan natuurlijk als nog mis gaan.

Fijn om hier te kunnen praten!

In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10232898 Quote

Hoi Tulpelientje,

Hier nog iemand die het niet zo handig via en vindt. 

Ik ben waarschijnlijk 4 a 5 weken zwanger  nu. Over 2 en halve week de echo.

Ik heb eerder een miskraam gehad. En nu best wat krampjes en lage rugpijn. Bang dat het weer opnieuw gebeurd. 

Ook gevoelige borsten en vaak plassen.

Erg spannend allemaal!

Hoe is het bij jou? Veel symptomen al?

In reactie op: Nauw gevoel vagina #10221085 Quote

Misschien handig om er nog bij te vermelden. Heb een mega opgeblazen buik en al een week hoofdpijn! Groetjes Louise