Jippie

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Jippie
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10291140 Quote

@Ananas, heel herkenbaar! Die van ons ging ook na 2 maanden al logeren en nu eigenlijk elke week op zondagavond en ook ik vind het heerlijk hoor. Even nergens aan hoeven denken en rust voordat de werkweek begint.

Jippie
    Bijdrager
    In reactie op: Korte stoere jongensnaam #10289540 Quote

Wij hebben voor Sven gekozen. Ook stoer en kort. Lars vonden we ook heel mooi.

Jippie
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10285953 Quote

@Steefje wij doen de granen alleen ’s ochtends in de fles, maar dus nog zoeken qua speen. En ze hadden die y speen dus niet bij de kruidvat en prenatal. Nou moet ik zeggen dat hij vandaag niets van moest hebben van die granen.

Ik heb olvarit granen 6+.

Hier gaat eten super, maar slapen de laatste week dus echt drama. Bij ons liggen dan gaat het goed maarja dat wil ik ook niet.

Jippie
    Bijdrager
    In reactie op: Yoghurt #10284996 Quote

Hier volle yoghurt. We geven het al vanaf 6.5 maand als toetje. Gewoon een klein beetje dus.

Jippie
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10284993 Quote

@wvh hier vanochtend voor het eerst een fles met granen. Ook met dr Brown spreek 4, maar wij liepen tegen het zelfde aan. Er kwam echt niets uit en 20min verder had hij welgeteld 20ml op. Dus Steefje ik ga ook de Yspeen dan wel even zoeken en proberen.

Mamad nee dat vind ik ook wel erg veel! 

Ons spookje slaapt overdag nu erg goed. Wel nog zoeken tussen 2 a 3 slaapjes, maar s nachts is het nog drama. Nou moet ik zeggen dat hij vrijdagnacht wel doorsliep, maar gisterenochtend dus wel wakker werd met 39.3 koorts. 

Op het cb zei ze 300ml maar als ik het blaadje bekijk van hun staat er 500ml. Nog weinig, maar goed we gaan dus naar 3 flessen van 180 waarvan de ochtend fles met granen is.

Gebruiker ik geef geen borstvoeding dus ik kan je niet helpen. 

Jippie
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10284992 Quote

@wvh hier vanochtend voor het eerst een fles met granen. Ook met dr Brown spreek 4, maar wij liepen tegen het zelfde aan. Er kwam echt niets uit en 20min verder had hij welgeteld 20ml op. Dus Steefje ik ga ook de Yspeen dan wel even zoeken en proberen.

Mamad nee dat vind ik ook wel erg veel! 

Ons spookje slaapt overdag nu erg goed. Wel nog zoeken tussen 2 a 3 slaapjes, maar s nachts is het nog drama. Nou moet ik zeggen dat hij vrijdagnacht wel doorsliep, maar gisterenochtend dus wel wakker werd met 39.3 koorts. 

Op het cb zei ze 300ml maar als ik het blaadje bekijk van hun staat er 500ml. Nog weinig, maar goed we gaan dus naar 3 flessen van 180 waarvan de ochtend fles met granen is.

Gebruiker ik geef geen borstvoeding dus ik kan je niet helpen. 

Jippie
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10284427 Quote

Haha ik lees mee Rachel. Hier ook dat probleem.

Mamad wat vervelend zeg! Ben je ook al naar de KNO arts doorgestuurd nu het al 3 keer is? 

Net bij het cb geweest. Ik wilde even wegen en meten. Nou hij was weer flink gegroeid. Ook even gevraagd van de nachten, want ons spook slaapt al 2 nachten niet. Vannacht tussen in ging het beter, maar hij blijft heel onrustig. Ze zei dat het waarschijnlijk een fase is en hij graag bij ons wil zijn. Dat idee hadden we zelf ook al, want zodra ik hem op til is het over. Verder mag hij inderdaad veel minder melk zei ze. Ze hoeven maar 300ml binnen te krijgen. Nou wij zitten nog op 800 haha. En 3 hoofdmaaltijden aanbieden. Hij krijgt nu s ochtends een gewone melkfles en dat moest een fles met granen worden of een boterham en klein beetje melk. Fruit is dan een tussendoortje s ochtends, tussen de middag nog een boterham met boter en beleg en dan s avonds flink wat groente en yoghurt als toetje was prima. En fles van 20.00 erin houden.

Jippie
    Bijdrager
    In reactie op: Baby’s geboren mei / juni 2019 #10281925 Quote

Hier ook al 3 maanden niet op t cb geweest. Moest vandaag, maar ik kon echt niet dus nu heb ik zijn 6 maanden afspraak pas met 8 maanden dus 4 maanden geen afspraak.

Hier in rustig vaarwater. Het is bij 4 gebroken nachten gebleven.. nu gewoon weer van 8 tot half 9 slapen. Ik denk wel dat zijn 3e tandje bijna komt. Ik zie en voel boven nog niets, maar weer 4 luiers per dag en lekker dun dus heel veel lekkages en was.

Dat van dat witte puntje dat verdwenen was herken ik van de 1e tand ja.

Antibiotica heeft onze man met zijn oorontsteking gehad. Hij vond het wel lekker.

Hij is 7 maanden maar ik geef nog 4 flessen van 180+6. 

8.30 Fles180

10.00 fruit ong 100 gram

10.30 slapen tot hoelang het duurt

12.00 hele boterham met pindakaas/Zuivelspread

12.30/13.00 Fles180

13.30 slapen tot hoelang het duurt

16.30 Fles180

18.00 groente met aardappel 100 gram en beetje yoghurt

19.45 Fles 180 en naar bed

Soms nog een tussendoortje. Alles gaat er hier in. Als mensen hier iets eten probeert hij het af te pakken of gaat hij knerpen.