Agnesz

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Agnesz
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10234096 Quote

Lieve dames! Ik heb genoten van deze groep! En vind het ontzettend tof om te lezen al deze lieve mama’s die hun kindje hebben gekregen of nog (bezig zijn) moeten bevallen!

Ik wens iedereen ontzettend veel geluk, succes en liefde in jullie gezinnetjes toe.

Ik (Wij) ga me lekker foccusen op ons kleintje en het genieten.
    Daarmee verlaat ik deze groep bij deze.

liefde!

Agnesz
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10233658 Quote

Hoi dames! Wauw wat een verhalen. Liefde jullie kant op..

Ons meisje is vannacht geboren om 00.12uur 

Ze heet Noëlla Chananja Anna we zijn super blij! De bevalling is erg vlot verlopen volgens het boekje erg fijn. Nu lekker genieten.

Agnesz
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10232754 Quote

Gefeliciteerd pareltje! Wat ook weer een prachtige naam geniet van elkaar!

Ik zit inmiddels sinds gisteravond 22.00 in de voorweeen… heb vannacht bijna niet geslapen dus ik hoop dat ik door de dag heen wat kan slapen.. maar heb weining hoop.. elke x als ik indommel komt er weer zon stomme wee. Ik heb nu maar kruikje gepakt dat helpt wel iets en paracetamol maar daar wordt ik alleen maar slaperig van ..

Hopen dat het doorzet en dat ik vanavond ergens ons meisje vasthouden!

Agnesz
    Bijdrager
    In reactie op: Vaccinatie meningokokken #10231777 Quote

Hoi ik heb geen ervaring maar ik zou even met je verzekering bellen of het eventueel vergoed wordt. 

Ik heb laatst de kinkhoest vaccinatie laten zetten en deze zou ik zelf moeten betalen maar ktoen ik deze indiende bij mijn verzekering kreeg ik het volledige bedrag vergoed.

Agnesz
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10231686 Quote

Hey! Gefeliciteerd met jullie kindjes!

Wat gaat het ineens snel! Erg leuk!

Oh,, Hin. lastig eh! Ik heb ook zo erg mijn voorkeur voor de VK die komt als ze zich aandient, en dan maar hopen dat ze op die dag dienst heeft!

Mja zal vast wel loslopen. Ik heb voor het eerst een dag dat ik me verveel sinds mijn verlof.. Aan de ene kant wil ik wel wat doen, maar aan de andere kant heb ik geen zin meer.. elke dag zelfde liedje. beetje rondsjouwen en huishoudelijke dingetjes.. huisje uit boodschapjes doen.. en dat was het dan weer.. Echt afspreken met mensen heb ik ook niet echt zin in want daar raak ik super uitgeput van. Heb ff een klaag momentje! Ze mag van mij nu wel komen hoor..

Agnesz
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 5 wkn standaard 6:00uur wakker #10230922 Quote

Wauw.. ik lees dit en denk.. wat zouden veel mamas jaloers zijn dat hij maar 1x komt voor nachtvoeding… 6uur is een heel normale tijd!

Agnesz
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10230061 Quote

Aaawh gefeliciteerd met noë! Heel veel geluk en liefde! 

Agnesz
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10229556 Quote

Goedemorgen! Gefeliciteerd met SEP! Wauw wat leuk om telkens goed nieuws te lezen!

Succes vandaag Citrus!

Man, wat is het toch gek eh! Zometeen hebben wij ook allemaal ons kleintje in onze armen. Byzar. Zelf denk ik dat ze bij mij nog wel even blijft zitten ben inmiddels 38+5. Mijn man heeft al geen geduld meer haha..

En ik krijg om me heen wel telkens apjes oeh het is bijna zover eh! terwijl ik zoiets heb van nou.. valt nog wel mee hoor.. zeker nog anderhalve week! Merk dat ik die opmerkingen nu wel irritant begin te vinden.. Maja dat komt vooral omdat ik zelf echt denk dat ze pas komt na de uitgerekende datum. En heb er opzich wel vrede mee. Ik ben ook gewoon lekker aan het cocoonen, tijd voor mezelf. Ramen wassen beetje rommelen en niksen. Ik begin ook steeds meer te beseffen hoeveel tijd ik nu nog heb om met mezelf te chillen en even lekker tot rust te komen, straks is het natuurlijk alles voor ons kleine meisje, en dat is ook helemaal prima. Maar kan zo genieten van mijn tijd voor mezelf nu! Heerlijk!