MiniMin

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Prematuur en vasthouden #10286031 Quote

Hoi ,

hier precies hetzelfde gehad. 7 weken te vroeg geboren. Ik heb toen wij thuis kwamen nog 2 weken niemand haar laten vasthouden. Het was wennen voor haar alle nieuwe geuren , geluiden. Dus allemaal andere handen die haar vasthielden nee dank je !! 
    het is lastig inderdaad want oma was zoo enthousiast en blij maar gewoon nee blijven zeggen! En mijn tip laat ook echt niet veel bezoek komen. Hun gaan weg en jij zit met een overprikkelde baby 🙂 

snap dat mensen die zoiets zelf niet mee maken het overdreven kunnen vinden maar prematuur geboren baby’s hebben nou eenmaal een andere start !

succes 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: 1e verjaardag #10285092 Quote

Zo een mini ballenbak!! Echt geweldig alle kleuren roze blauw wat je wilt

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 7 maanden vaak wakker in de nacht #10283800 Quote

Ik ben al 6 maanden minimaal 3x eruit elke nacht en nog steeds voor voeding.. ik zou me er niet te druk om maken want je hebt juist je energie nodig..

het komt vanzelf weer goed

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 3,5 maand starten met oefenhapjes? #10283492 Quote

Mijn dochtertje is 7 weken te vroeg geboren prematuur. Ben gewoon gestart met 4 maanden hapjes en dan gecorrigeerd zou ze 2 maanden zijn. Dat is natuurlijk in overleg gegaan en zij is inmiddels 6 maanden en eet bijna alles!

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Pindakaas en ei introduceren #10282822 Quote

Hoii ,

ik deed pindakaas op een lepeltje en deed dat in der mondje , en soms beetje door der fruithapje heen

en stukjes roerei! Ze snapte al snel dat ze moest kauwen erop 

succes

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Slapen…. #10282426 Quote

Hoi ,

heel herkenbaar. Mijn dochtertje is 7 weken te vroeg geboren en thuis sliep ze overdag prima maar in de nacht altijd wakker tenzij zij op mij lag. Het is ook raar in het ziekenhuis altijd geluiden 24/7 en opeens is het stil in het donker.. ik heb weken zo met haar gelegen en zelf niet geslapen 🙂 

ze is inmiddels 6 maandjes en komt nog steeds elke 3 uur voor een voeding in de nacht. Het zijn bijzondere baby’tjes die gewoon een beetje extra aandacht nodig hebben. Ze hebben al zo een moeilijke start gehad! 
    bedje voor verwarmen is wel een goede tip 

groetjes en succes 🙂

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 6 maanden flesje leren drinken ??! #10282198 Quote

Dank jullie wel !! 
    inderdaad de fles is helemaal niet meer perse nodig. Heb nu verschillende soorten bekertjes gehaald en we gaan daar lekker mee oefenen. 
    was meer omdat ik alleen maar haar kan voeden Het handig zou zijn af en toe een ‘flesje’ door een ander gegeven kan worden. Of als we uit eten zijn ect.. 

bedankt voor de reacties 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Nachtvoeding stoppen? #10282196 Quote

Hoi ,

ik herken dit mijn moppie is bijna 6 maanden maar heeft nooit doorgeslapen en komt dus al 6 maanden elke 3 uur in de nacht.. ik denk echt dat het een soort behoefte is van samen zijn voor haar. Overdag word het wel minder ivm de hapjes maar de nachten blijven hetzelfde!