MiniMin

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Slapen…. #10282426 Quote

Hoi ,

heel herkenbaar. Mijn dochtertje is 7 weken te vroeg geboren en thuis sliep ze overdag prima maar in de nacht altijd wakker tenzij zij op mij lag. Het is ook raar in het ziekenhuis altijd geluiden 24/7 en opeens is het stil in het donker.. ik heb weken zo met haar gelegen en zelf niet geslapen 🙂 

ze is inmiddels 6 maandjes en komt nog steeds elke 3 uur voor een voeding in de nacht. Het zijn bijzondere baby’tjes die gewoon een beetje extra aandacht nodig hebben. Ze hebben al zo een moeilijke start gehad! 
    bedje voor verwarmen is wel een goede tip 

groetjes en succes 🙂

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 6 maanden flesje leren drinken ??! #10282198 Quote

Dank jullie wel !! 
    inderdaad de fles is helemaal niet meer perse nodig. Heb nu verschillende soorten bekertjes gehaald en we gaan daar lekker mee oefenen. 
    was meer omdat ik alleen maar haar kan voeden Het handig zou zijn af en toe een ‘flesje’ door een ander gegeven kan worden. Of als we uit eten zijn ect.. 

bedankt voor de reacties 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Nachtvoeding stoppen? #10282196 Quote

Hoi ,

ik herken dit mijn moppie is bijna 6 maanden maar heeft nooit doorgeslapen en komt dus al 6 maanden elke 3 uur in de nacht.. ik denk echt dat het een soort behoefte is van samen zijn voor haar. Overdag word het wel minder ivm de hapjes maar de nachten blijven hetzelfde! 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Prematuur #10273629 Quote

Wauw nog best veel reacties ! Ik geef nog steeds volledig borst nu 5 maanden. vind het fijn om ook te  kunnen praten met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt want toch word je vaak niet begrepen lijkt wel.. logisch ook !  missicien een klein groep appje ! 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 3 maanden – 2/3x per nacht? #10272144 Quote

Hoi ,

mijn dochtertje is nu 5 maanden en komt ook nog 2/3 x per nacht. Ik zit nog aan volledige borstvoeding en het is soms zwaar. Maar laat het los. Ze gaan vanzelf doorslapen als ze geen behoefte meer hebben. Geloof ook niet dat het te maken heeft met meer drinken in de avond. Doorslapen komt vanzelf.. geniet gewoon van de momentjes het gaat al allemaal snel genoeg 

liefs 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Ongesteldheid #10250243 Quote

Hier ook aan de mini pil ZONDER stopweek ben ik al 5x ongesteld geweest helaas. Me kleintje is 9 weken 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Verkorte baarmoederhals #10238998 Quote

Hoii ,

opgenomen met 32-5 en een verkorte hals van 0,7 cm. Longrijpingen gehad en uiteindelijk met 33-4 bevallen. Ik moest wel in het ziekenhuis blijven omdat ik constante weeën had. Uiteindelijk een prachtig popje en 4 weken ziekenhuis gelegen. Nu zijn we thuis en gaat alles goed 🙂

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10226507 Quote

18-07-2019     (02-09-2019 uitgerekend)

Prinsesje Kensi geboren💕

33 weken + 3 dagen. Zij ligt op de neonatologie maar zij doet het echt zo super goed. Zaterdag 11 juli werd ik opgenomen met hevige weeën.  7 weken te vroeg is ze geboren maar het gaat allemaal goed❤️💪🏼