MiniMin

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Groei van buik #10178660 Quote

Hoii ,

ik ben 15+1 zwanger en gister de geslachtsbepaling gehad. Vroeg gelijk ook over mijn buik ik ben 1.75m en woog altijd 58kg nu 59kg maar zei dat ik een mooi klein buikje heb en alles gaat helemaal goed. Het is echt per persoon anders !! De kleine was aan het rond springen dus dat betekent echt niks niks klein of grote buik 🙂

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10178315 Quote

Gisteravond de pretecho gehad 

het is een meisje 💖💖💖💖 ben zo blij heerlijk nu echt genieten en beginnen met shoppen 😁

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: 15 weken geslacht bepaling echo #10178284 Quote

Het is een meisje 💖 heel duidelijk te zien 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger en niet gelukkig.. #10176572 Quote

Ik zou zsm voor de bevalling weg gaan! Rust heb je nodig en niet een man die op je spuugt ! Ik ben echt in shock hiervan 

hoop dat je je rust snel gaat vinden want dit is niet gezond

Liefs Priscilla 

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10175697 Quote

@DaisB ik ben zelf ook slank ben 1,76m en woog altijd rond de 58kg. Bij mij zie je een soort bolletje maar blijft best wel lang hetzelfde.. 

@MariekeSep jaa dan zit je er net een beetje tussen in he! Ik ga ben ook te ongeduldig ervoor en kan niet wachten om het te weten! Super leuk allemaal. Mijn buikje blijft Een beetje hetzelfde een soort klein bobbeltje

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend augustus #10175676 Quote

Goedemorgen meiden ,

ik ben 2 september uitgerekend en zit ook in de groep van september maar daar ben ik het langst zwanger dus vind het soms lastig want kan niet echt delen met iemand. 

Ik heb volgende week de geslacht bepaling kn echt niet wachten! Dit is mijn eerste kindje en ben benieuwd wanneer jullie buik begon met groeien?? Ik ben 14+1 vandaag 🙂 

groetjes Priscilla

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10174034 Quote

Oja en morgen voor het eerst naar het hartje luisteren bij de verloskunde ❤️ Zo bijzonder

MiniMin
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend September 2019 #10174033 Quote

Hoii meiden ,

vandaag mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht van mammalicious ! Zitten echt super lekker en zijn ook echt mooi. Echt een aanrader 🙂 

volgende week maandag de geslachtsbepaling heb er zo een zin in!! Ben vandaag 13+4 ik heb echt geen idee heeft iemand van jullie al de geslacht bepaling gehad??

Heerlijk zoveel september kindjes hihi 

Liefs Priscilla