DMP

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 3,5 maand, voeding! #10264319 Quote

Hoi Gebruiker! Hier hadden wij hetzelfde verhaal. Hebben toch echt geprobeerd die 5e fles te laten vallen en dat is direct prima gegaan .. mijn advies zou zijn, gewoon proberen. Wie weet slaapt ze lekker gelijk door en zo niet, weet je dat ook weer. Succes!

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Meisjes naam #10254701 Quote

Onze dochter heet Zola. Maar ik vond Ruby ook heel leuk. 

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Welk kraamcadeau aan papa? #10246872 Quote

Ik heb mijn vriend na een week ongeveer een grote kaart gegeven met foto’s van mij en de baby met daarin mijn waardering voor alles wat hij tijdens de zwangerschap en vooral in de kraamweek allemaal gedaan had voor ons. Hij vond het geweldig. Iets heel simpels maar duidelijker kon het niet. Succes met de laatste loodjes!!!

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Matras passend maken #10237957 Quote

Ik had precies het zelfde probleem bij onze wieg. Ben naar de stoffenwinkel gegaan en heb een stukje schuimrubber op maat laten zagen. Molton + hoeslakentje erover heen en het zag er keurig uit. De baby neemt misschien (uiteindelijk) 70% van de wieg in dus zorgde altijd dat het stukje wat we hebben bij laten maken aan de bovenkant lag. 

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: 6 week na bevalling, Menstruatie? #10236529 Quote

Kan hoor! Ik werd ook tussen mijn 5e/6e week na mn bevalling weer ongesteld. Geef ook geen bv en had inderdaad ook geen krampen oid waardoor ik het ook niet echt zeker wist. Vergeleek het met m’n allereerste menstruatie toen ik 14 was ofzo haha.

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Kortingscode center parcs #10226336 Quote

Oohh top! Heb gelijk gekeken en scheelt weer wat! Bedankt hoor

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: HALF JULI UITGEREKEND #10220457 Quote

Gefeliciteerd Sandra! Ook wij zijn gisteren ouders geworden van een dochter. Om 06:55 is ze geboren. 21:30 de eerste wee blijkt dan achteraf. 04:00 verloskundige op bezoek met 6 cm en groen licht voor t ziekenhuis. 05:00 ziekenhuis, 06:00 persweeën en 06:55 was ze daar al! Dus hier zeker niks te klagen over het tijdsverloop van de bevalling, over de rest zwijg ik maar even 😉 ze is met 39+2 geboren. Nu lekker genieten. X

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Namen stress!! 38 wk #10218283 Quote

Hmm Zora, mooi voor iemand anders 😉 Goede vriendin heet Zara .. vind ik toch te veel op elkaar lijken. Vind het erg leuk om te lezen hoe jullie er over denken. Aarrgghhh zo moeilijk 😭😭