DMP

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Welk kraamcadeau aan papa? #10246872 Quote

Ik heb mijn vriend na een week ongeveer een grote kaart gegeven met foto’s van mij en de baby met daarin mijn waardering voor alles wat hij tijdens de zwangerschap en vooral in de kraamweek allemaal gedaan had voor ons. Hij vond het geweldig. Iets heel simpels maar duidelijker kon het niet. Succes met de laatste loodjes!!!

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Matras passend maken #10237957 Quote

Ik had precies het zelfde probleem bij onze wieg. Ben naar de stoffenwinkel gegaan en heb een stukje schuimrubber op maat laten zagen. Molton + hoeslakentje erover heen en het zag er keurig uit. De baby neemt misschien (uiteindelijk) 70% van de wieg in dus zorgde altijd dat het stukje wat we hebben bij laten maken aan de bovenkant lag. 

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: 6 week na bevalling, Menstruatie? #10236529 Quote

Kan hoor! Ik werd ook tussen mijn 5e/6e week na mn bevalling weer ongesteld. Geef ook geen bv en had inderdaad ook geen krampen oid waardoor ik het ook niet echt zeker wist. Vergeleek het met m’n allereerste menstruatie toen ik 14 was ofzo haha.

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Kortingscode center parcs #10226336 Quote

Oohh top! Heb gelijk gekeken en scheelt weer wat! Bedankt hoor

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: HALF JULI UITGEREKEND #10220457 Quote

Gefeliciteerd Sandra! Ook wij zijn gisteren ouders geworden van een dochter. Om 06:55 is ze geboren. 21:30 de eerste wee blijkt dan achteraf. 04:00 verloskundige op bezoek met 6 cm en groen licht voor t ziekenhuis. 05:00 ziekenhuis, 06:00 persweeën en 06:55 was ze daar al! Dus hier zeker niks te klagen over het tijdsverloop van de bevalling, over de rest zwijg ik maar even 😉 ze is met 39+2 geboren. Nu lekker genieten. X

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Namen stress!! 38 wk #10218283 Quote

Hmm Zora, mooi voor iemand anders 😉 Goede vriendin heet Zara .. vind ik toch te veel op elkaar lijken. Vind het erg leuk om te lezen hoe jullie er over denken. Aarrgghhh zo moeilijk 😭😭

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: HALF JULI UITGEREKEND #10217939 Quote

Ooh wij hebben trouwens ons geboorte kaartje van ‘hipdesign’. Nu is dat ‘madeformoments’ . Gewoon een bestaand kaartje aangepast hoor. Ben daar totaal niet creatief genoeg voor 😂

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: HALF JULI UITGEREKEND #10217938 Quote

Oeps, foutje! 

Dag dames moest het dus worden. Nog even snel t forum checken voordat ik ga slapen. Gister met 38 weken weer naar VK. Noouuu ze is weer naar beneden gekropen gelukkig. Dat verklaard ook de pijnen die ik gevoeld heb begin van de week. Ze ligt nog niet helemaal vast maar ze kan iig niet meer terug omhoog haha.

Vluchtkoffer is ook “ingepakt”. Op opladers en apparaten na enzo. Ik heb een korte en lange sportbroek erin en grooote T-shirts. Grote onderbroeken, sokken, etc. Beetje wat je voornamelijk op al die lijstjes van internet ziet staan. Als ik wat vergeten ben kan de fam dat wel voor me meenemen aangezien die DIRECT op de hoogte gebracht willen worden en dus in het ziekenhuis zullen gaan wachten -_+’ 

Lig zelf al heel de week op het strand. (Zeeuwse hierzo!) Maar krijg ontzettend last van onderrug en rechterlies. Mag ook wel na 38 weken, t blijft geen pijnloos feest natuurlijk. 

Spannend hoor dat er al zoveel babies klaar liggen om te komen! Laat ze dan maar komen ook haha.