DMP

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Pre early action #10156818 Quote

Ik heb 3 dagen voor mijn NOD ook zo’n early gedaan van de action .. heb wel redelijk het zelfde verhaal als jou en ben nu 15 weken zwanger 😉 .. ik duim voor je!!!

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: ECHO, jongetje of meisje?? #10153192 Quote

Haha leuk om te lezen dat iedereen een meid ziet! Dat is uiteraard ook wat wij te horen hebben gekregen. Toch knap (en fijn!!) dat ze dat al zo snel kunnen zien tegenwoordig. Ook al zitten ze er soms naast zoals te lezen 😉 bij 20 weken toch nog maar even een check voor de zekerheid 😉 . Bedankt voor de leuke reacties !! X Danielle

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: ECHO, jongetje of meisje?? #10153191 Quote

Haha leuk om te lezen dat iedereen een meid ziet! Dat is uiteraard ook wat wij te horen hebben gekregen. Toch knap (en fijn!!) dat ze dat al zo snel kunnen zien tegenwoordig. Ook al zitten ze er soms naast zoals te lezen 😉 bij 20 weken toch nog maar even een check voor de zekerheid 😉 . Bedankt voor de leuke reacties !! X Danielle

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: ECHO, jongetje of meisje?? #10153190 Quote

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: ECHO, jongetje of meisje?? #10153033 Quote

Aaahhh leuk, een jongen, gefeliciteerd!! Wij hebben inderdaad te horen gekregen dat het dus een meisje zou moeten zijn. Dr muus zou duidelijk te zien zijn! 😋 (1e kind, 1e echo, geen idee dus haha). En ook bij ons was papa HEEEL blij haha. Groetjes Danielle

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: ECHO, jongetje of meisje?? #10153032 Quote

Aaahhh leuk, een jongen, gefeliciteerd!! Wij hebben inderdaad te horen gekregen dat het dus een meisje zou moeten zijn. Dr muus zou duidelijk te zien zijn! 😋 (1e kind, 1e echo, geen idee dus haha). En ook bij ons was papa HEEEL blij haha. Groetjes Danielle

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: ECHO, jongetje of meisje?? #10153028 Quote

Hieronder verschillende URL’s .. wist niet welke ik precies moest plakken. Lukt het nu wel de foto te bekijken?

Leuk om 2x een meisje te lezen haha.

[IMG]http://i64.tinypic.com/25p1yls.jpg[/IMG]

http://nl.tinypic.com/r/25p1yls/9

DMP
    Bijdrager
    In reactie op: Nu 5 weken… en jij? #10131498 Quote

Gebruiker 10097145 ben ik dus, Danielle! Dat kletst wat makkelijker 😉