Gebruiker10111707

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Schoonmoeder wil alles bepalen! #10285069 Quote

idd bijna ongelovelijk. Ben ook heel benieuwd wat je vriend hiervan vind.

In reactie op: vlokkentest ok , maar nu? #10285059 Quote

Ja de verloskundigge heeft het gemeten bij 10 weken maar zei er gelijk bij dat dit eigenlijk niet betrouwbaar was omdat het te vroeg was. Zij meette 10mm. In het ziekenhuis kwamen ze bij 12 weken op 7 ongeveer. We moeten morgen weer terug komen om de uitslagen te bespreken en dan zullen we wel zien wat ze nog meer van plan zijn. De vlokkentest , sneltest en uitgebreide was helemaal goed. Dus als het vocht er nu nog zit ( vandaag 15 weken precies ) ja wat dan..ik heb geen idee

In reactie op: Schoonmoeder wil alles bepalen! #10284617 Quote

vooral grenzen aangeven. Dat is heel belankrijk. Anders walzen dat soort mensen over je heen. En vooral niet toegeven maar zelf bepalen samen met je vriend hoe het gebeurt.

In reactie op: voorbereiding baby spullen, lijst #10270643 Quote

Gellukkig zijn er mensen die wel normaal reageren. Heel fijn! bedankt voor jullie mening, daar kan ik veel mee. In tegenstelling tot wat sommigge ( of was het somiggen 🙂 ) mensen denken , weet ik echt niet alles.  De negatieve reacties geef ik geen aandacht, negatieve aandacht is ook aandacht en blijkbaar zijn er mensen die daar te kort aan hebben 😉 
    Inderdaad gisteren een site gevonden waar je gewoon babyspullen per week kunt huren dus dat is echt een fijne tip! dus dat ga ik voor bv een badje echt even bekijken want die gebruik je dus na een paar weken echt niet meer. Inderdaad gaan we ook gewoon op een kaartje zetten dat centjes voor op de spaarbank van de kleine erg gewenst zijn i.p.v. kleding. Ik vond alleen altijd dat vragen om een bepaald type kadoo een beetje hebberig leek maar aan de andere kant , als je anders alles dubbel krijgt is ook zonde.

In reactie op: Wie is er bang voor de bevalling? #10270350 Quote

Ik wel een beetje, maar dat is meer omdat het zo snel gaat bij mij. Bij de eerste 5 uurtjes met gemiddelde weeen. Bij de tweede 2,5 uur met maar drie weeen , de verloskundigge was echt net op tijd, dat had geen 5 minuten laten moeten zijn. Nu dus bij de derde… ja dan denk ik dat mijn man en ik het alleen moeten gaan doen. Daar maak ik me wel zorgen over.

In reactie op: Juli 2020 #10268067 Quote

Spannend zonnebloem.. Vind de weken te langzaam gaan nu.. haha.. Wij hebben 10 december de 1e echo en dan 24 december de intake.. maar wil ivm mijn verleden bij de 1e echo vragen of ik in de week ertussen nog extra controle kan krijgen.. Hier nog weinig symptomen af en toe vlaag van misselijkheid..

Ja ik heb ook een verleden en inderdaad dus ook een extra echo gevraagd. Was eigenlijk vanzelfsprekend voor de verloskundigge ook. Die heb ik dus komende vrijdag wanneer ik excact 8 weken ben.

Ik zou er gewoon om vragen hoor.

In reactie op: Juli 2020 #10268065 Quote

Ik heb ook al een meisje van 11 en eentje van 9 en ook hier voelt het weer helemaal nieuw. Maar wel leuk. Ik duim voor je mee dat het goed gaat.

In reactie op: Juli 2020 #10268064 Quote

Ik ben ook in juli uitgerekent, alleen is dat ook nog wat voorzichtig. Eerder is het al fout gegaan dus ik kijk nu met lichte zenuwen uit naar de eerste echo volgende week vrijdag. 

Ik ben al moeder van twee oudere meiden en het is drie jaar geleden dat we dus besloten voor nummer drie te gaan. Tot op heden was dit nog niet gelukt.

Ik ben nu 7 weken en eerder ging het al wel eerder mis. Ik ben alleen niet zo misselijk en heb weinig kwaaltjes was dan weer niet persee goed hoeft te zijn. Kortom ik moet de echo maar even afwachten volgende week.

Ik ben op 10 juli uitgerekent en dat is op mijn eigen verjaardag. Erg bijzonder ook al is de kans natuurlijk klein dat het excact die dag word.

Nou dames gefeliciteerd allemaal en met zijn allen duimen.