LisaMartine

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • LisaMartine
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatie gehad? #10202138 Quote

Oh wauw, dat zijn duidelijke testen! Ik had nooit zo lang zulke duidelijke ovulatie testen. Na maximaal 48 uur na je positieve test zou je eisprong ‘moeten’ zijn. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het 48 uur na je eerst of laatste positieve test is, want je hebt er aardig wat hihi. Succes met wachten!

LisaMartine
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer wisten jullie het? #10202137 Quote

Is het heel onaardig om te zeggen dat ik er niet zo in geloof dat je ‘meteen’ voelt? :$ Als je eenmaal ervoor gaat, hoop je toch dat het snel raak is en hoop kan gekke dingen met je en je lichaam doen! Ik heb een paar keer echt gedacht; JA HET IS RAAK! en dan was het gewoon keihard niet zo. Toen ik dacht; het zal wel niet raak zijn, was het raak! Ik ben nu 20 weken zwanger van onze dochter en ik kan niet zeggen dat ik meteen voelde dat ik zwanger was haha. Kwaaltjes kwamen bij mij echt wat later toen het hCG hormoon hoger werd 🙂

LisaMartine
    Bijdrager
    In reactie op: Prille zwangerschap, pijn in buik #10201103 Quote

Hey!

Wat naar van je miskraam, maar gefeliciteerd met je positieve test! Super mooi nieuws! Nu je weet dat je zwanger bent mag je absoluut geen tampons meer gebruiken he!! In verband met infectie gevaar.

Last van buik en rug is niet zo gek, het is zich nog aan het innestelen en er gebeurd dan inderdaad veel in je lijf, zolang het oud/donker/bruin bloed is, is er in princiepe weinig reden tot paniek, al snap ik dat het ook geen fijn gevoel geeft. Vriendin van mij heeft hier ook last van gehad en haar verloskundige zei; je baarmoeder ruimt op haha. 

LisaMartine
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend oktober 2019 #10201093 Quote

Spannende tijden allemaal meiden!

Ik ben nu 19+3 weken zwanger van onze dochter en hebben morgen de 20 weken echo! Ben zoooo benieuwd. Ze ligt er nu niet altijd even voordelig voor haha.

LisaMartine
    Bijdrager
    In reactie op: Etos digital positief, kruidvattest negatief #10201092 Quote

Spannend, wat de rest al zegt, hij zal niet zomaar positief zijn. Wellicht heb je beide testen op een ander moment gedaan? Kan sowieso verschil zitten in gevoeligheid van de test.

LisaMartine
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10201090 Quote

Hey meiden!

Misschien beetje gek om hier te reageren, maar wilde jullie allemaal toch even een hart onder de riem steken! Laat jullie niet gek maken over hoe snel of hoe lang het duurt voor je zwanger bent. Het komt echt goed, ook al voelt het soms niet zo. Doe vooral wat goed voelt, er is geen goed of fout.

Ik was mei 2018 na 1 ronde zwanger, helaas na 6 weken een miskraam gehad. Ik was zooo hoopvol daarna omdat het snel raak was, maar helaas heeft het toen 9 rondes geduurd! Enkele dagen voor mijn oorspronkelijk uitgerekende datum had ik weer een positieve test in mijn handen. Dat waren écht de langste 9 maanden van mijn leven en tot de 12 weken duurde zo mogelijk nog langer. Maar nu ben ik 19+3 weken zwanger van onze dochter en ik beloof jullie, het komt allemaal goed! Linksom of rechtsom, ook al voelt het soms als een eindeloze weg. 

Dikke knuffel voor jullie allemaal en ik duim dat het snel raak is voor jullie!

LisaMartine
    Bijdrager
    In reactie op: Turen jullie mee? #10201081 Quote

Spannend! Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de foto’s geen streepje zie, maar ik weet uit ervaring dat het soms even kan duren voordat je een streepje goed op foto krijgt hihi. Ga voor je duimen!

LisaMartine
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend oktober 2019 #10164962 Quote

Welkom dames, als je Esther Nooijens-Kilsdonk even een berichtje stuurt of vriendschapsverzoek kan zij jullie toevoegen 🙂