Gebruiker10082539

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Kind 4 zeurt alleen maar #10093667 Quote

Begrijp ik zeker! Zo had ik het nog niet gezien. Bedankt 

In reactie op: Hoe om te gaan met klagende buren #10090344 Quote

Even een update:

ik ben inderdaad metd e buren van de buren gaan praten (die andere lastpakken volgens de buurman) en zei hebben nog nooit klachten gehad. Ze waren dus verbaasd dat hij zei heel veel last van hun te hebben. 

Maar…. die buurman is een grote sterke vent, dus waarschijnlijk durven ze het daar niet. Wat met de rest van het blok van 10 huizen heeft hij wel heel veel ruzie om de kinderen. Er is zelfs regelmatig politie bij geweest omdat hij helemaal uit zijn slof schiet. Toen kinderen op het garageplein aan het voetballen waren, hing hij uit het raam te brullen ‘vuile K…..kinderen, ik ruk jullie darmen er uit!!’ Dat pikten de ouders natuurlijk niet waardoor die verhaal gingen halen. 

Kortom die vent is knettergek en ze zeggen allemaal, hou rekening zoals je met normale buren rekening houdt, maar laat je leven zeker niet door deze gestoorde man leiden, want hij gaat zeker nog een paar keer los deze zomer. 

Ik ga in ieder geval elke confontatie opnemen, zodat ik bewijs heb mocht het er op aankomen. 

In reactie op: Hoe om te gaan met klagende buren #10090256 Quote

En stiekem hoop ik zelf ook wel dat die stemmetjes ooit wat zachter worden 😄 

de oudste krijgt logopedie. Ik zal eens vragen of zij manieren weet om dit te oefenen. 

In reactie op: Hoe om te gaan met klagende buren #10090252 Quote

Bedankt allemaal. 

Het is inderdaad van de zotte. Ik straks overspannen en mijn kinderen emotioneel afgevlakt omdat ik elke kreet van plezier gelijk in dim. 

Ik zal ook eens met de buurvrouw aan de andere kant praten. Volgens de boze buurman lijdt zij verschrikkelijk onder onze herrie maar durft ze dat niet te zeggen. Tegen ons zegt ze nooit wat en is juist heel leuk met de kinderen. Ze hebben bakken met speelgoed van haar gekregen die ze nog had staan van haar eigen kinderen 30 jaar geleden. 

Maar goed, we hebben nu regels ingesteld zoals fluisteren als je uit bed komt en als de kids buiten gaan huilen en ruzie maken, naar binnen en doe ik de deur even dicht. Daar lijkt mij niemand slechter van te worden, ook onze kids niet. 

In reactie op: Hoe om te gaan met klagende buren #10090158 Quote

Ik ben bang dat als we nu de wijkagent inschakelen we gelijk op de radar staan en we onder een vergrootglas leven.  We hebben eerder met een wijkagent te maken gehad in een andere wijk, toen er bij ons ingebroken was. Het was na kerst en we waren een weekend weg geweest en besloten om de troep de troep te laten (voornamelijk blokken en Duplo). Omdat ik zelf een handicap heb, heeft de wijkagent zelf geconcludeerd dat wij het huishouden niet aankonden en moesten ons bij instanties melden. Die zijn langs geweest engelukkig heel kwaad op hem geworden en gezegd waar bemoei je je mee. Die mensen mogen best eens rommel in hun hebben. Dat heb je nu eenmaal met teee peuters. Het is een heel normaal gezin met twee kerngezonde vrolijke jongens die niks tekort komen.

Maar goed daardoor heb ik uit angst voor controle weken lang mijn gordijnen dichtgehouden. Dus je begrijpt, dat wil ik ook niet weer meemaken. Want we zullen daar nog een aantekening van hebben. Ik wil niet dat ze denken: yes, nu hebben we ze

Daarnaast zijn ze pas 1x langgeweest dus misschien moet ik dat afwachten. 

De andere buren heb ik nog niet gesproken maar zullen zeggen: lekker laten gaan, die vent is gek. 

In reactie op: Hoe om te gaan met klagende buren #10090145 Quote

Bedankt iedereen. 

Klopt het feit dat ze zeggen: het begon al met de verbouwing, is al een teken dat er toen irritatie is ontstaan. Dus ik denk dat bij die mensen niks meer goed is. Al laat ik een zwevende kamer bouwen tegen geluid, dan zal ik de auto te vroeg starten en moet ik hem een straat verder zetten. 

Ik vind nogmaals rekening houden met elkaar geen probleem, maar ik denk dat ik mij over mijn frustratie heen moet zetten 

In reactie op: Hoe om te gaan met klagende buren #10090140 Quote

De eerste dag dat we de sleutel hadden zijn er 3 verschillende buren naar ons toegekomen om te waarschuwen dat we niks van de buurman aan moeten trekken. 

De buren er naast hebben ook kinderen en zei zeggen dat hij op het laatst dagelijks voor de deur stond. Zo mochten ze niet met een bal in de tuin stuiteren etc..

ik zal eens met hun praten hoe zij er mee om gaan en zelf proberen mij niet altijd maar in te schikken en iedereen het naar zijn zin willen maken ten koste van mijn gezin 

In reactie op: Hoe om te gaan met klagende buren #10090133 Quote

En ze moeten voor 9 uur zachter praten, boven fluisteren en niet voor 10 uur de tuin in. 

Meer kan je niet doen toch als je zelf ook een leven wil hebben?