LiekeJill

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • LiekeJill
    Bijdrager
    In reactie op: Vanaf wanneer een positieve test #10294808 Quote

Ik had een dag voor nod een positieve test maar een week daarvoor had ik wel al een vermoeden toen ook al getest maar dat was negatief. En dag ervoor was nog wel heel licht streepje ik heb toen paar dagen later nog een keer getest en toen was het een stuk duidelijker. Spannend en succes 

LiekeJill
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10293032 Quote

Ik heb 3 maart gesprek over de bevalling dan zorg ik ook dat ik het geboorteplan klaar heb. Ze wilde eerst vandaag maar mijn man was er niet bij en vond het wel fijn als hij er ook bij was met bespreken. 18 maart echo. 

verder zit ik sinds 3 weken in de ziektewet ben 7 weken voor mijn verlof gestopt met werken werd mij te zwaar ik kreeg veel last van harde buiken en had thuis helemaal geen energie meer om iets te doen. Dus samen met de verloskundige overleg gehad om toch eerder te stoppen nu 3 weken merk ik dat het stukken beter gaat ja ik heb wel last van harde buiken en moe en maagzuur en noem maar op maar ik merk wel dat ik ook wel mijn rust kan nemen en ook buiten dat om energie heb voor mijn dochter. Zo bizar dat het nu echt aftellen is over 2 maanden is hij er gewoon gaat nu echt snel 

LiekeJill
    Bijdrager
    In reactie op: De 24uur voor je bevalling begon #10291358 Quote

Bij mij was het in 2018 met Koningsdag ik ben centrum ingeweest ging ervan uit dat ze nog wel 10 dagen zou blijven zitten. Ik weet nog dat ik savonds shoarma ging eten alleen heel weinig eetlust had en erg moe was. Toen ik naar bed ging begon er een lichte rugpijn die steeds erger werd en zo wist ik uiteindelijk het is zo ver. Nu ook weer in April uitgerekend geen idee of het weer zo zal gaan haha 

LiekeJill
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger door spiraal heen #10291356 Quote

Ik ben in de zomer van 2017 door een koperspiraal zwanger geraakt wel zat ie al 1,5 jaar nu inmiddels een mooie dochter van bijna 2 en ze is zeer gewenst dus ja het kan zeker wel wacht nog een paar dagen en test dan nog eens als het dan nog zo is neem dan contact op met de huisarts en verloskundige 

LiekeJill
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10283167 Quote

Hoe gaat het met iedereen nog beetje vol te houden of echt uit kijken naar je verlof ? 
    En alles al klaar of nog wel wat regelen ? 
    bij ons is de kinderkamer klaar alleen nog een lamp hangen en verder wil ik binnenkort al ziekenhuistas klaarmaken voor het geval dat. Ik wil thuis bevallen maar ja als het moet moet het wel allemaal kunnen en dan is het fijn als dat geregeld is. 
    Ik heb net een klein voetballertje in mijn buik vooral snachts haha. 

Ik heb enorme eetbuien nog iemand die dit herkend bij zichzelf ? 
    en iedereen al de kraamzorg geregeld of zelfs al een intake gehad ? 
    Ik ben aan het wachten tot ik een bericht krijg voor het intake. We hoopte dezelfde kraamzorg als bij mijn dochter maar helaas is zij ander werk gaan doen maar een nieuwe kan juist ook weer een hoop nieuwe en leuke dingen van leren dus ben benieuwd. 

LiekeJill
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10277628 Quote

@Ele gelukkig niet de enige en wat leuk dat je al lekker een zichtbare buik hebt. Ik hier ook maar al een tijdje haha. Ik kreeg best vaak de vraag of ik geen tweeling krijg dat vindt ik dan weer wel vervelend. 

nee helaas nog niks gevonden wat tegen de maagzuur helpt. Ik heb ook echt op sommige momenten enorme eetbuien haha zo gek. Nog 10 weken werken en dan verlof ik kijk er wel naar uit. 

LiekeJill
    Bijdrager
    In reactie op: Gourmetten #10277363 Quote

Ja zeker dat kan gewoon zolang je het maar goed doorbakt 

LiekeJill
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend april 2020 #10277361 Quote

Goedemorgen,

hoe gaat het met iedereen klaar voor de feestdagen ? Iedereen een hele fijne kerst gewenst. 

ik voel mij een beetje wisselend ik voel eigenlijk heel goed ben echt super vrolijk soms wel last van de hormonen dat ik emotioneel ben of boos om niks. Wel heel veel last van maagzuur iemand ook nog last van? En ben erg kortademig vooral tijdens slapen. Ook last van harde buiken en sinds paar dagen waggel ik dat is dan weer wel grappig voel mij dan net een pinguïn. en wanneer gaat iedereen met verlof? Ik 11 maart dat is 6 weken voor de uitgerekende datum kan niet wachten.