Gebruiker10138591

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Oma met borderline #10260664 Quote

Bedankt rozenmeisje je bericht doet me goed. Ik ga alle gegeven adviezen goed overdenken. Dank iedereen

In reactie op: Oma met borderline #10260651 Quote

Lapjesendraadjes, ja inderdaad. Ik heb inmiddels al zoveel gelezen over borderline. En ik doe echt wel grenzen stellen, tot grote frustratie van mijn moeder, elke keer wanneer ze eroverheen gaat zeg ik er wat van.. maar tot nu toe heeft dat geleid tot steeds meer ruzie. Zij wil gewoon wat haar goeddunkt. Moet wel zeggen, als mijn kinderen bij haar zijn, is haar gedrag altijd correct, vandaar dat het mijn kinderen zwaar valt hoe de situatie nu is. 

In reactie op: Oma met borderline #10260645 Quote

Dankje voor je bericht. Ja idd, ik wil ook een stabiele omgeving voor de kinderen hebben. Ik ben daarom ook naar de andere kant van het land verhuist, omdat er altijd rondom mijn moeder gedoe is in de familie. Gelukkig zagen de kinderen door de afstand mijn moeder al niet heel veel, dus dat scheelt weer nu de situatie zo is. Maar ik heb er wel verdriet van, als mijn moeder wel ‘goed’ is, is het namelijk wel leuk en gezellig. Dat wil ik graag meegeven aan mijn kinderen.

In reactie op: Help, slaapdrama #10253533 Quote

Afbouwen lijkt idd een goed idee. Ben ook geen voorstander van laten huilen. Bij mijn dochter hielp wel een duidelijk afscheid. Even knuffelen en dan wegleggen. Nu weet ze precies waar ze aan toe is, zodra ze door heeft dat het bedtijd is begint ze te dreinen, maar meestal na nog geen 5 minuten is ze stil.

In reactie op: Baby wil niet in eigen bed in slaap vallen #10250300 Quote

Dat is ook een goede tip! Ze vanochtend redelijk snel zelf in slaap gevallen in haar eigen bed😃.. ik heb weer goede hoop😁

In reactie op: Baby wil niet in eigen bed in slaap vallen #10250232 Quote

Dankje voor je reactie. Ja ze doet dit bij elk slaapje, maar vooral s avonds blijft ze huilen. Duurt soms uren voordat ze eindelijk slaapt. Haar laten huilen is geen optie, ze raakt helemaal overstuur plus dat ik nog 2 kinderen van 6 en 8 heb die ook willen slapen.

ben er wel mee bezig om haar wakker in bed te leggen, zodat ze het zichzelf kan aanleren. Maar na een tijdje ben ik het ook zat, en valt ze toch weer bij mij in slaap😐

In reactie op: Baby's van april 2019 #10231925 Quote

20 april bevallen van ons 3e dochtertje. Ze slaapt inmiddels de nachten goed door, en ze krijgt nog borstvoeding. Deze week gestart met paar hapjes groente, vond ze lekker😃.