Mariekevdkolk

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Mariekevdkolk
    Bijdrager
    In reactie op: Huishouden.. #10294446 Quote

Ik heb een baby die overdag niet slaapt. Ook heel veel gehuild dus ik weet wel hoe het voelt dat je je nergens toe kan zetten. Alleen na 8 maanden moet dat toch maar. Ook beter voor je kind. 

Ik zet mijn dochter iedere ochtend in de box en ga dan boven opruimen en stofzuigen of ik maak de badkamer schoon. Ik stofzuig na de broodmaaltijd en ik dweil na de avondmaaltijd. Afstoffen en was e.d doe ik gewoon tussendoor. 

Het is gewoon een kwestie van doen. En tis hier niet altijd netjes. Eigenlijk nooit, maar ik probeer wel de was iedere dag in de kast te hebben en de stofzuiger door t huis hebben gehad. (We hebben ook een kat dus elke dag is geen luxe)

Mariekevdkolk
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaringen met Emasafene? #10293075 Quote

Vorige zwangerschap was ik extreem misselijk. Nu valt het (nog) mee. Vorige keer emesafene gebruikt het de misselijkheid werd wel milder maar was er niet van af.

Mariekevdkolk
    Bijdrager
    In reactie op: Extreme stress en zwanger #10291620 Quote

Nee, ik wist niet dat ik hiervan zoveel stress zou krjngen. Overigens is werk overmacht en achterliggende week te horen gekregen dat de bouw later begint, dus weer tijdsdruk. En dat ik bang ben voor herhaling van huilbaby is omdat stress die kans verhoogd en ik ben stressgevoelig maar achterliggende week is echt killing gewoon. Overdag geen last, wel moe.. Maar ’s nachts komt alles op me af.

Ik ga morgen de huisarts bellen. Bedankt voor jullie reacties. Ik sta al wel op de wachtlijst maar heb ze niet verteld dat ik zwanger ben. Misschien dat ze dan een andere oplossing hebben. Heb natuurlijk geen zin in een burn out en al helemaal niet tijdens zwangerschap.

Hee,

Ik laat het hier maar bij dan. Ze groeit idd goed dus denk ook niet dat het fout is maar schrok gewoon een beetje van die giga voedingslijst voor haar. En dan ben ik bang dat ze misschien honger heeft ofzo.

Hey,

Ze eet ook volgens de rapley methode maar dat werkt evengoed niet. Ze gooit zichzelf altijd bijna helemaal uit de kinderstoel. 

Mariekevdkolk
    Bijdrager
    In reactie op: Niet slapen overdag #10260148 Quote

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, want mijn situatie is misschien heel anders maar ik weet hoe het is. Mijn dochter van 7 maanden heeft nooit overdag geslapen en sinds 4 maanden de nachten ook zeer belabberd. We zijn nu bezig met een EEG voor haar en ze wordt binnenkort opgenomen. 

Het schijnt dat de meeste baby’s na 3 maanden wel beter gaan slapen, dus ik hoop voor jou dat dat zo is. Vraag hulp van vrienden en familie en bied je baby comfort. 

En aangezien ik al lang in de medische molen zit met haar hoor ik vaak dat het een heel veel voorkomend probleem is en vaak vanzelf oplost (maar bij ons dan niet) daarom doen ze eerste weken niets. 

Baby’s die weinig slapen zijn vaak slimmer. Mijn dochtertje kan al staan, zegt al mama. Kroop al met 4 maanden en zat met 5 maanden. Dus misschien heb je een ‘screamer’ Een baby die geen baby wil zijn. (Mits je de rrr probeert toe te passen en alles ten spijt) het wordt makkelijker, echt waar. Ondanks dat mijn dochter niet slaapt kan ze.zich wel goed vermaken… En lekker laten logeren af en toe.

Mariekevdkolk
    Bijdrager
    In reactie op: Baby 6 mnd stoot hoofd box #10257348 Quote

Mijn dochter van 6 maanden is een echte kruiper. Kruipt al vanaf 4 maanden. Laat haar daarom niet meer in de box want ze probeert er doorheen te komen en heeft al heel wat blauwe plekken opgelopen.

Op de grond kan ze ook beter leren kruipen dan in de box

Mariekevdkolk
    Bijdrager
    In reactie op: Airgosafe #10255151 Quote

Hydrofiel en katoen ademt.