Kindersuprise

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: 20 weken echo – grote baby #10224932 Quote

Ik stond onder controle van de gynaecoloog omdat onze 1e heel klein was. Nou de tweede helemaal niet,liep bij a 2 weken voor op de groei. Kwam met 40+5, 3900gram en 55cm. En nog steeds een grote lange meid, nu met 2,5 maand draagt ze maat 74. Ze is in proportie maar dus ook erg lang, net als m’n vriend.

Een grote baby KAN duiden op zwangerschapsdiabetes maar hoeft zeker niet. Als je man of jij lang of stevig zijn dan is het niet raar dat de baby dat ook is. 

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Afgebroken bevruchting? Let op, foto!! #10222916 Quote

De testen zijn positief dus dit is een innestelingbloeding of het gaat eindigen in een miskraam. Het is afwachten. Bij mijn miskraam kreeg ik ook steeds meer bloed en daarna krampen met stolsels. Bij de tweede zwangerschap ook bloedingen in het begin waardoor ik meteen dacht aan een miskraam, maar dat is toch echt nu een baby van 2 maanden.

Ik hoop dat het een innestelingbloeding is. Zoals hierboven al gezegd is het geen ongesteldheid hoor, je testen zijn duidelijk positief. 

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Alweer zwanger? #10222018 Quote

Hier zit 15 maanden tussen de kindjes. Ook niet gepland en even schrikken (en nu best even aanpoten) maar ook heel leuk. Zoontje is gek op z’n kleine zusje en het is nu fijn dat hij ook nog 2 slaapjes doet. Straks zal het ook heel leuk zijn dat ze kort op elkaar zitten

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Borstweigeren? #10221933 Quote

Hier een van 2.5maand. Ze doet het wanneer ik een dag ben weggeweest en ze veel de fles heeft gehad. Na een dag is het weer over.

Er kunnen verschillende oorzaken zijn natuurlijk. Pijn (spruw benauwdheid oorpijn oid) geen honger, geen zin meer aan de borst, te weinig voeding.. Je kunt een lactatiekundige bellen voor advies. 

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: voedingsschema versus er op uitgaan #10221718 Quote

Ik zou wat meer gaan loslaten want met kinderen moet je soms ook een beetje flexibel zijn. Fruithapjes kunnen ook prima om een andere tijd op de dag, op een andere locatie of een keer overgeslagen worden. Slaapjes zijn wat moeilijker daar moet je een beetje omheen regelen natuurlijk maar ook daarin kun je flexibel worden (iets eerder op bed, in auto slapen of op locatie een bedje). Als je zo vast blijft zitten aan je schema kom je nooit meer ergens. 

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Hulp bij babynaam! #10220568 Quote

Raika Kenzo en

– Ines

– Aster

– Jackie

– Alexis

– Skyler

– Yaran

– Zuriel

– Phelan

– Dawi

– Destin

– Ferron

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Uitspraak naam #10220565 Quote

Luca zeg ik als Luuka zoals de meesten. Maar als jehet als Loeka wil uitspreken dan is het ook gewoon 1x zeggen en dan weten mensen het. Je kind zal dat dan wel altijd moeten doen, het is de vraag of je hem daarmee wilt opzadelen. 

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Jongensnaam #10220197 Quote

Jelle  Mats  Maxim  Rune  Hidde