Kindersuprise

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Naam dilemma #10111542 Quote

Ik vind het vreemd dat je man nu terugkrabbelt nadat jullie hadden besloten om zijn Turkse achternaam te nemen en een Nederlandse voornaam. Het lijkt me dat jij ook nog wat te zeggen hebt hierin toch? 

Dat gezegd hebbende, jullie moeten er samen uitkomen. Zijn er geen Turkse namen die ook nederlands zijn? Reza, Adam, Ferdi?

Hierboven werd iets gezegd over solliciteren. onder je brief kun je toch ook je roepnaam zetten? (Mocht je kiezen voor de officiële Turkse naam en de roepnaam daan).

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Net zwanger en op kamp! #10111313 Quote

Oh jee dan moet je sowieso goed op jezelf passen! Ga je het vertellen? Veel sterkte en plezier 🙂

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Ervaring met uitploppende navel #10111103 Quote

Zelfde hier. Als kind had ik het ook maar groeide uiteindelijk naar binnen. Met de zwangerschap ook snel weer een uitploppende navel. Nu 8 maanden later is de navel zelf naar binnen maar de bolling die eerst naar buiten kwam zie je nog wel boven het gat van de navel zitten. Hopelijk trekt het helemaal weg uiteindelijk 

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Net zwanger en op kamp! #10111101 Quote

Dit had mijn bericht kunnen ziJN vorig jaar. Ik was toen ook 8 weken en 3 dagen op kamp. Ik heb het toen niet verteld maar idd zoals hierboven al getipt werd gezegd dat ik grieperig was. Heb smiddags even een dutje gedaan en kon gelukkig de ochtendmisselijkheid verbergen. Ik vond het wel zwaar de lange avonden maar heb het weekend goed bijgetankt. Maar als je het niet denkt te trekken zou ik toch een collega in vertrouwen nemen dan kan er rekening mee gehouden worden. Achteraf had ik dat ook beter kunnen doen want zat wel aan mn grens.

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Dysmaturiteit #10111099 Quote

Ons zoontje was met 41 weken 2632 gram. Maar naast dat hij door de zware bevalling moest bijkomen en leren drinken, was er geen verschil met andere baby’s en kun je nu niet meer aan hem zien of merken dat hij bij de geboorte zo klein is geweest. Ook de prikkelgevoeligheid herken ik niet. Zo zijn toch alle kindjes weer anders.

Wel heb ik hem de eerste weken lekker veel bij me gehad. In de draagdoek of de box slapen en naast ons op de kamer. 

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Na 6 maanden weer zwanger! #10103742 Quote

Dank jullie allen voor de reacties

@ mammavaneenbeebie dat moet zwaar zijn, zo’n snelle zwangerschap in combinatie met een autoimmuunziekte. Dat brengt ook nog spanning met zich mee met de risico’s voor je baby. Fijn dat je goed onder controle staat, heb je verder veel klachten van je ziekte? Je hebt gelijk, je druk maken veranderd niets. Dat moet ik vaker in mn achterhoofd houden.

@mamasindsfeb ik herken de vermoeidheid wel, ik heb constant het idee dat ik een marathon gelopen heb. Dan hebben wij het geluk dat onze zoon goed doorslaapt van 7 tot 7. Lijkt me pittig als je er 2x in de nacht nog uit moet. Helpt je man veel?

@Ielse 3 kindjes zo dicht op elkaar is helemaal een uitdaging. Hoe heb je dat gedaan met vervoer / slaapjes / voedingen / aandacht?

@ gebruiker10054521 dat is precies ook waarom ik ook schrok. Naast het gevoel hoe moet dat allemaal straks ook het omschakelen van net uitzwangeren weer sporten etc naar weer een zwangerschap. Ik heb ook mijn vorige zwangerschap veel bij de fysio gelopen omdat ik zulke rugklachten had en nauwelijks vooruit kon komen. Dat wil ik nu met een andere baby die nog niet kan lopen zeker niet. Misschien ook eens kijken naar zo’n band! Fijn dat jullie vrienden hebben die zo meegaand zijn en dat het 2e trimester alweer een stuk minder vermoeiend is. Niet te ver vooruit willen kijken is ook beter. Je kunt toch niet alles plannen.

Kindersuprise
    Bijdrager
    In reactie op: Na 6 maanden weer zwanger! #10103716 Quote

Wat een ontzettend lieve reactie Maaike. Wat fijn dat jullie nu ook een 2e kindje mogen gaan verwelkomen na zo’n zware tijd. 

Natuurlijk gaan wij zielsveel van deze baby houden en komt alles vast goed. Ik weet ook hoe vreselijk bijzonder het is om een kindje te mogen krijgen. ik leef weer lekker zonder alcohol, rauwmelkse kazen etc. Het is echt de shock en ook dat ik er een beetje tegenop zit weer zwanger te zijn (misselijk moe rugklachten straks weer bevallen om de 3 uur voeden kolven..). Ik ben net aan het afbouwen met de borstvoeding en dat gaf weer heerlijk veel vrijheid. Had net weer mn eerste oude spijkerbroeken aan, weer aan het werken om strakker in mn vel te zitten. Alles was nu net weer een beetje in een ritme

Even omschakelen.