BabieBooo

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • BabieBooo
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10253943 Quote

Gelukkig inderdaad niet je ogen dicht haha.  Hier hebben we het ook over de “hij” – vorm. Dan is het verspreken ook een soort van ingedekt haha. 😜

Hier voel ik af en toe een “plopje”, geen idee of dat ons kleintje is, mijn darmen of mijn banden die gespannen zijn haha. Ben ook nog “maar” 16 weken en geen idee hoe mijn placenta ligt, weet ik 8 november pas.

Oh, heerlijk tenerife 😎😍 hier wordt het waarschijnlijk een midweekje Ommen haha. Maar nu ook zwaar ziek, beroerd. En spugen ook sinds 7 weken, dus blij ook dat ik het vliegtuig niet in hoef.. Vanmiddag klein boodschapje doen ging al niet zonder overgeven 😭 

BabieBooo
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10253050 Quote

Hier ook een goede NIPT uitslag 😊! Géén afwijkingen bij de baby en bij de nevenbevindingen gevonden! 💕🎉. Ben nu 15+4 en 8 november onze 20 weken echo, mogen we eindelijk weer spieken haha! Volgende week gelukkig wel ook weer even naar het hartje luisteren 🤗. 

Wij willen het geslacht niet weten, dus mogelijk wel even onze ogen dicht tussendoor haha. 💙💗 En hopelijk verspreken ze zich niet! (echoscopisten) 

BabieBooo
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10250184 Quote

Ik heb eventjes niet meegelezen/gereageerd, maar ook hier blijft het geslacht een verrassing tot bij de geboorte! 😍 Hier geen discussies over gehad, mijn vriend maakt het niet uit en gaat mee met wat ik wil ❤️

Afgelopen week nipt laten prikken, 2 buisjes afgenomen. Eerder al met hb/rhesus/bloedgroep/glucose etc was toen 4 buisjes 💉

Nu 14 weken zwanger, over 2 weken pas weer naar verloskundige en over 6 weken pas weer de volgende echo (20 w. echo).. We gaan er inderdaad maar van uit dat ondertussen alles goed gaat! Nog steeds veel misselijk en soms (veel) spugen, dus hcg is nog goed aanwezig…. 🙈🙈

BabieBooo
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10245397 Quote

Ik moet dinsdag weer naar de verloskundige en dan krijg ik het lab-formulier mee om bloed te laten prikken voor de nipt. Vorige week al bloed afgenomen om rhesus en bloedgroep te bepalen etc. Nekplooi van de kleine was mooi dun, dat is alvast positief 😊 Geen idee hoeveel buisjes ze afnemen.. 

BabieBooo
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10244224 Quote

Hoe gaat het met jou en de kleine Zonnebloempje, alles oké? 😮 Wat een schrik. 

BabieBooo
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10243446 Quote

Kriebelbeestje, we lopen tegelijk haha. Ik ben ook 27 maart uitgerekend 😊

Hier gelukkig geen last van flauwte of duizelig, moet inderdaad niet tè snel opstaan. Hier werken de medicijnen tegen de misselijkheid gelukkig aardig goed, hoef nog maar à 2x in de week te spugen. Wel veel vlagen van misselijkheid, maar dat is te doen.

Ik ga deze week om bloed te prikken en over een paar dagen de termijnecho. Afgelopen week bijna iedereen op de hoogte gebracht na het ruim 7 weken voor onszelf te hebben gehouden 😋🥰  Nog een paar te gaan. 

BabieBooo
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10241323 Quote

Wat een berichten weer meiden, hopelijk gaat alles voorspoedig! ❣️ Hier net een pretecho gehad 😍 Alles er op en er aan en ben 2 dagen verder dan mijn eigen berekening, nu 10+4. Ik ben nu dus 27 maart uitgerekend 😁 Deze week gaan we langzaam iedereen op de hoogte brengen, vrienden en familie 😇🤗

Ook heeft de Emesafene (medicatie) geholpen en is mijn misselijkheid aardig onder controle, hoef gelukkig niet meer over te geven. 

BabieBooo
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend Maart 2020 #10239475 Quote

Ah leonie, wat vervelend nieuws, hopelijk was je echo vanmorgen goed?! 💋 Hier namelijk wel slechte ervaring met wat bloedverlies en toch aanhoudende symptomen 😔☹️

Hier vanmorgen bij de dokter geweest voor medicatie, houdt weinig meer binnen en hele dag super misselijk. Hopelijk werken de pillen (snel).. Ben nu 9w4d zwanger, volgende week weer een echo 😊 en daarna mag iedereen het weten.