Amarylles

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: NOD mei 2019 #10197290 Quote

Zelfde schuitje hier xCy! Ook perfect optijd na weer netjes 28 dagen.  Mijne schuift door naar 30 mei. Ook lekker 2x in 1 maand haha.

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Zika virus #10193919 Quote

Ik ben afgelopen januari in zika gebied geweest en heb echt bewust tot 2 maanden daarna gewacht. Ik wil het risico niet nemen dat ik dat virus oploop icm zwanger zijn. Dat zou ik mezelf nooit vergeven 🙂 dus dan zou ik het idd sowieso nog 2 maanden veilig doen. 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189767 Quote

@believeinamiracle

Ja dan snap het wel! Ik heb 1 doosje sensitest en 1 doosje clearblue in huis. Geen rede voor een bepaald merk, gewoon 2 verschillende haha. 

@happybee

Ik ben ook zo’n controlfreak! En zwanger worden/zwanger zijn is alles behalve controle in eigen hand haha. Het liefst heb ik een handboek dat per dag beschrijft wat er gebeurt en wat je voelt haha. Dus dit is inderdaad best wel een uitdaging. Whatsapp groep lijkt me ook wel leuk! 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189732 Quote

Ik heb al wel tests in huis gehaald, voor het geval dat. Maar heb nog niet bedacht om ze periodiek te gaan gebruiken. Ik denk wanneer ik een keer over tijd ben. Maar misschien denk ik daar straks wel anders over haha.

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189726 Quote

Ik ben ook een prater ja, haha. Ja nod is de dag dat je ongesteld moet worden inderdaad. Of dan eigenlijk als het goed is niet haha 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189709 Quote

Jaa ik vind het ook leuk om van elkaar te lezen hoe iedereen het ervaart! Bij mij weet ook verder niemand ervan, maar ik merk dat ik wel de behoefte heb om er met iemand over te praten ofzo. Dus dat kan mooi hier 🙂 Wanneer is jullie volgende nod?

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189706 Quote

Fijn om te lezen dat het toch overal het zelfde is haha. Ik had/heb zelf ook nog steeds zoiets van: wow! Nu gaat het echt gebeuren.. ofzo.. Mijn vriend is er volgens mij minder mee bezig inderdaad. Hoewel hij degene was die begon over baby’s haha. 

@believeinamiracle

Die 4 dagen langer aan foliumzuur maken echt niet uit hoor 🙂 ik zou gewoon lekker beginnen:) 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189608 Quote

@maylena 

Kan het ook zijn dat het destijds aan je ex lag dat je niet zwanger werd, en niet aan jou? In dat geval is dit nu natuurlijk een hele andere situatie en hoef je je daar vooralsnog geen zorgen om te maken 🙂

@believeinamiracle

Aah mijn cyclus was toevallig 28 dagen, maar het kan ook heel makkelijk gewoon wat langer duren toch? Je leest ook veel meiden die op 35 of nog hoger zitten?