Amarylles

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189394 Quote

Hmm dan blijf ik het toch maar via internet doen denk ik. Ik voelde mijn ongesteldheid wel een klein beetje aan komen met wat krampen. Niet heel erg gelukkig. Zit nu op dag 6 van mijn menstruatie dus hoop dat t nu bijna weer klaar is 🙂 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Blog/dagoek ivm ICSI #10189354 Quote

Ik ken geen website. Maar je kan ook een besloten Facebook groep aan maken en daar iedereen op uitnodigen? Mits ze allemaal Facebook hebben natuurlijk 🙂 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10189349 Quote

Ik heb de app gedownload. Is die handig? Ik moet aangeven of ik zwanger ben of een kind heb alvorens ik verder kan volgens mij.. Maar ik heb beide niet, dus hoe kan ik dan verder in de app ? :/

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10188609 Quote

@believeinamiracle ach is geen hele grote wereldramp toch? 🙂 

@sofiesofie leuk!! 

Kun je eigenlijk ook een melding krijgen als er iemand gereageerd heeft ofzo? Of moet je gewoon ieder keer het forum opzoeken en kijken of er reacties zijn? :/

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10188553 Quote

Ohja. Ik was al begonnen toen ik nog aan de anticonceptie zat zegmaar. Dus in februari al, en dan vervolgens een maand later gestopt met de pil. Ik slik van die zwanger multivitamine.

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10188543 Quote

Yes! Ik ben begonnen met foliumzuur toen ik aan de laatste strip van de pil begon. Dat werd zo aangeraden op internet 🙂 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10188458 Quote

Ik gebruik overigens (nog) geen ovulatietests. Als mijn cyclus zo mooi blijft kan ik mijn eisprong aardig berekenen, plus dat ik hem de afgelopen keer voelde en herkende aan het slijm. Dus vooralsnog doe ik het zonder tests:) 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10188455 Quote

Ik heb nog niet mega veel last van kwaaltjes ofzo. Wel vlak voor mijn eerste echte menstruatie ook een paar dagen buikkrampen en ook een beetje puistjes en toen kwam de menstruatie wel echt. En ik was heel erg moe in de dagen ervoor. Nu valt die moeheid wel weer mee en heb nu ook geen krampen. Ben benieuwd ronde 2! Vind het wel ook best wel spannend allemaal inderdaad!