Amarylles

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Ronde 1, spannend! #10188349 Quote

Hey!

Ik ben begin maart gestopt met de pil en nu netjes ongesteld na een mooie 1e cyclus van 28 dagen. 1e ronde dus alweer voorbij. Maar was ook wel benieuwd naar mijn cyclus. Ik was een topic begonnen over gestopt met anticonceptie in maart. Misschien leuk om elkaar daar op de hoogte te houden? 🙂

Liefs

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10188340 Quote

Haha zie nu pas dat jij het bent van jouw topic waar ik ook op reageerde 🙈 leuk leuk! 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Gestopt met anticonceptie in Maart #10188339 Quote

Haha tuurlijk! Leuk! Wat vind jij ervan tot nu toe? Al een idee hoe je cyclus is? Ik ben nu ongesteld, dus mijn 1e cyclus was exact 28 dagen. Voordat ik aan de pil ging was ik ook altijd heel regelmatig dus als dat nu weer zo blijft maakt dat alles al een stuk makkelijker!  🙂 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: NOD mei 2019 #10188240 Quote

Ik doe ook met jullie mee !

NOD 2 mei – amarylles – 26 jaar – ronde 2 – 1e Kindje 

NOD 3 mei (?) – xCy – 24 jaar – Ronde 3 (ronde 2 na bbz) – 1e kindje

NOD3 mei – Canoniem – 25 jaar – ronde 4 (2e na 2 miskramen) – 2 kindje   

NOD 6 mei – Deeehv – 30 jaar – ronde 4 – 1e kindje

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Symptomen vroege zwangerschap #10187767 Quote

Update: ik dacht vanmiddag dat ik ongesteld was.. Maar daar is nu weinig meer van over… Dus geen idee! Haha. Die klachten kunnen heel goed van het stoppen met hormonen komen inderdaad..

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Symptomen vroege zwangerschap #10187738 Quote

Hey hey !

Ik hoef niet meer te testen want ben vandaag ongesteld geworden! Wat ik voor deze ene keer nog wel prima vind, want ik heb nu echt een perfecte 1e cyclus van exact 28 dagen gehad. En precies 14 dagen geleden dacht ik iets te voelen wat bij een eisprong hoort (icm bijpassend slijm). En dat zou dus heel goed kunnen kloppen aangezien ik nu ongesteld ben! Nu eens kijken wat ronde 2 gaat brengen en of ik die eisprong weer ga voelen 🙂

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Symptomen vroege zwangerschap #10187401 Quote

Ik had 2 maart mijn laatste pil en 7 maart onttrekkingsbloeding. Zit nu dan dus op dag 29 van de 1e cyclus. Ik denk als ik volgende week niet ongesteld word dat ik voor de zekerheid een test doe, maar ik weet ook dat het (zeker in het begin) echt super onregelmatig kan zijn. Dus ik ben nu vooral heel erg benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn! Voor de pil was ik wel echt super regelmatig. We zullen zien! 

Amarylles
    Bijdrager
    In reactie op: Symptomen vroege zwangerschap #10187364 Quote

Hoi hoi

Ik ben ook benieuwd! Ik ben tegelijk met je gestopt met de pil. Zit dus in exact hetzelfde schuitje! Spannend allemaal he? 🙂

Liefs