MomL

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • MomL
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend in December 2019 #10193334 Quote

Hoi hoi!

ik klets ook graag mee! Heb ‘Joanne’ toegevoegd! 😊

Ik ben nu 5+2, uitgerekend op 20 december. En op 10 mei de eerste echo gepland staan. 

In november een miskraam gehad bij 5+4, dus even spannend maar voel me nu stukken beter dan toen. 

Xxxxx

MomL
    Bijdrager
    In reactie op: December Baby #10191719 Quote

Wat bijzonder Loethe! Fijn dat dat nog kon voordat je op vakantie gaat.

Ik heb 10 mei mijn eerste echo gepland. Volgens berekening ben ik nu 4+4 en uitgerekend op 20 december. Wij gaan 11 mei op vakantie dus ook erg fijn dat ik net daarvoor nog een echo krijg.

Ik kan Kimberley ook niet toevoegen op Facebook.. hmmmm.. ligt dat aan mijn instellingen? 

MomL
    Bijdrager
    In reactie op: December Baby #10191402 Quote

Hoi dames!

Iedereen gefeliciteerd! Bij mij ook een positieve test waar op stond: zwanger 2-3 weken 🙂 🙂 

Beetje bizar nog, en meteen ook wat angsten door mijn miskraam in november. Maar deze keer heb ik er iets meer vertrouwen in. 

Ik voel verder niet veel, alleen mijn borsten zijn pijnlijk en stevig. Alleen dit had ik de laatste tijd ook bij elke menstruatie, vandaar dat ik dat niet meer als graadmeter nam. Natuurlijk ook gewoon prima dat ik nog niet zo veel voel; ik voel me gewoon goed dus dat is ook fijn. 

Is er al een Facebookgroep aangemaakt voor de december baby’s? Heb nog niet zo goed terug gelezen in dit forum.

XXXXX

MomL
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10191398 Quote

Hoi allemaal,

Ik had een positieve test in mijn handen met: zwanger 2-3 weken! 🙂 

Helemaal happy, maar tegelijkertijd bang om nog een miskraam te krijgen. Probeer positief te denken.

Hoop voor nog meer dames met een positieve test! XXXXX

MomL
    Bijdrager
    In reactie op: NOD April 2019 #10185348 Quote

Gefeliciteerd Facha! 💋 

Hopelijk volgen er meer! 

MomL
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatietesten resultaten #10180337 Quote

Thanks Facha! Ik ga ze even opzoeken. 🙂 

MomL
    Bijdrager
    In reactie op: Ovulatietesten resultaten #10180324 Quote

Hoi hoi! Welke ovulatietesten zijn dit die jullie gebruiken? Ik gebruik altijd die van clearblue. Maar na 10 rondes wordt dit wel een dure grap haha.. 🙂 

XXXXX

MomL
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10180101 Quote

Hoi hoi, 

@Daiss, wat vervelend voor je.. Je hebt een goede instelling; in zak en as zitten helpt inderdaad niet. 

Ik kreeg afgelopen november een miskraam bij 5+4. Wij stonden er het zelfde in als hoe jij het zegt. En het is tenslotte ook nog eens zo: je lichaam heeft door gehad dat het niet goed zat, en dus het vruchtje afgeworpen. Ondanks dat het ontzettend klote is, is het fijn dat je lichaam zo in elkaar zit. Ik heb toen zo snel mogelijk opgepakt, ben zelfs al na 3 dagen gaan sporten om afleiding te hebben. Voelde voor mij heel goed. 

Tijdens mijn miskraam heb ik maar 5 dagen gebloed. Met de eerste 2 a 3 dagen het heftigst. Ook dit is weer per persoon verschillend.. Ik had ook gelijk daarna weer een normale cyclus. Voor je eerst volgende cyclus moet je gewoon weer beginnen te tellen vanaf de miskraam. Je hebt als het goed is gewoon een eisprong ergens de komende weken. Na je volgende echte menstruatie kun je beter meten wanneer je eisprong weer is. 

Succes en hopelijk heb je weer snel een normale cyclus 🙂 

xxxxx