Burgerse

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Burgerse
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10261564 Quote

Ik had gehoopt op wat positief nieuws maar helaas.. Ik leef met jullie allemaal mee! 

Een vriendin van mij is 23 weken zwanger van de 2e en heeft te horen gekregen dat de baby een ernstige hartafwijking heeft. Ze hadden de keus om het nog weg te laten halen of met alle gevolgen toch door te gaan met de zwangerschap. Ze kunnen niet overzien wat de gevolgen gaan zijn en of die er gaan zijn, maar ze hebben er voor gekozen om er voor te gaan. Heel dapper en mooi. 

Wat dat betreft knijpen wij nu in onze handen en denken we, beter dat we nog even geduld hebben en een gezond kindje dan deze hel waar zij zich nu in bevinden. Back to reality en Gelukkig zijn met wat we wel hebben.. 

Burgerse
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10261140 Quote

Midden in de nacht ongesteld geworden en echt zo veel pijn en heftig ook weer. Dpo van 18 dagen is toch eigenlijk niet normaal? 

Is het te vroeg om nu al een afspraak te maken met de dokter? Ik ben half december gestopt met de pil.. Ik doe alles goed, ovulatie vindt plaats volgens de strips, ik heb normaal een cyclus van 28-30 dagen met nu dan een uitschieter van 33 dagen. 

Burgerse
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10260975 Quote

@mp waaauuw… Ik hoop het zo erg voor je!! Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden en positieve vibes zenden! 

Ik zit op dit moment op dpo 17, nog geen bloeding te vinden en alleen maar een wit vlak op de test. Mijn geduld wordt echt op de proef gesteld. 

Burgerse
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10260033 Quote

WilKindje – 25jaar – 14e maand – 3e maand letrozol 2,5mg – NOD nog niet bekend 

Bo-Belle – 32 jaar – 24e maand – (nog) geen medicatie – NOD 14 nov – 1e kindje

Burgerse – 27 jaar – 11e maand – geen medicatie – NOD 29 oktober 

Ben nog niet ongesteld geworden, maar heb al wel de mri scan laten doen. Vanochtend 3 verschillende testen gedaan en allemaal spierwit dus denk dat dat wel genoeg zegt. Heb ook kleine puistjes en lichte steken in mijn onderbuik dus denk nog max 1 dag. 

Burgerse
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10259709 Quote

@fishy oh dat wist ik niet, maar dat kan ik inderdaad wel laten doen. Zal eens bellen en vragen of dit een optie is. 

@bo-belle wat fijn dat er al iets meer duidelijkheid is.. Spannend over 3 weken, hopelijk kan je vanaf daar weer verder! En misschien over 2 dagen al🤭

Burgerse
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10259575 Quote

@fishy wat bedoel je met laten prikken? 

Burgerse
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10259526 Quote

@fishy ja dat bedoelde ik inderdaad haha. 

Maar veel zitten te wachten dus deze week.. Ik ga morgen nog 1x testen, ben dan 4 dagen over tijd. Ik heb morgen een MRI gepland staan omdat ik al 2 maanden last heb van mijn rug met doorstraling in mijn been. Maar ik mag die niet doen als ik zwanger ben. Dus ik hoop echt op duidelijkheid morgen! 

Burgerse
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10259366 Quote

@fishy Ik heb altijd mega veel tussen ovulatie en ongesteld.. Vooral tussen dag 20 en 25 zeg maar. Heel vreemd is dat.. 

Ik denk dat het met verschillende factoren te maken ook. Hoe je in je vel zit enzo?