Amyyy

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Amyyy
    Bijdrager
    In reactie op: Buik na bevalling #10203789 Quote

Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt in mijn eerste bericht! Ik bedoel natuurlijk 7,5 kilo aan baby.

Bedankt voor jullie reacties @JomieJW en @Nicolle B! Ik moet nog even geduld hebben dan (heb ik niet). Sporten is geen probleem. Ik heb altijd veel gesport en ook doorgesport met mijn gigantische buik tot 36 weken. Dan kijken mensen je raar aan, geloof me ;).

Amyyy
    Bijdrager
    In reactie op: In laten knippen of in laten scheuren? #10177937 Quote

Superbedankt voor het delen van jullie ervaringen! Volgens mij mag je wel altijd zelf bepalen of ze je inknippen of niet. Maar het klinkt nu inderdaad beter om die keus over te laten aan de gynaecoloog. Ik zal nu eens wat filmpjes gaan bekijken van tweelingbevallingen! 

Amyyy
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10177585 Quote

Hoi Tara,

Ik geloof echt heilig in het ‘vergeten’ van proberen zwanger te worden. Ik ben met mijn vriend ook goed een half jaar bezig geweest om zwanger te worden. Regelmatig seks gehad om het te laten gebeuren, maar er gebeurde niks. (Ik werd trouwens gewoon regelmatig ongesteld en ovulatietesten lieten nooit positief resultaat zien, misschien fijn om te weten). Op een gegeven moment kwam het zwanger worden niet zo goed meer uit, dus eigenlijk totaal niet meer mee bezig geweest. Toevallig die ene maand ook maar 1(!) keer seks gehad en toen was het ineens wel raak. Ik ben nu 32 weken zwanger van een tweeling.