Margreet

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Margreet
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10324453 Quote

Hoi allemaal,

Ik ben deze week weer met echo’s begonnen. Ziekenhuis is net opgestart, zo fijn. Vorige ronde werd ik ook pas op dag 35 ongesteld…… Net als jij JuliaTo !

Bij het bloedprikken was er ook geen eieisprong en dan wel ongesteld. Prikken was dus te vroeg. Ovulatieetesten werkten niet. Werd er mega onzeker van. Daarom blij dat ik nu weer gemonitord wordt.

Maandag 1ste echo op dag 1, nog niks te zien. Gister op dag 15 weer. Links niks en rechts kon ze niet goed zien. Waarschijnlijk 1 eicel. Maar ze moest behoorlijk “wroeten” en drukken op mn buik om de eierstok te zien. Echt heel onaangenaam. Daarom dinsdag weer een echo.

Mocht de cyclus weer zo lang duren, waarschijnlijk weer naar de arts zei de echoscopist,  wellicht toch naar 7,5 nu letrozol.  Afwachten maar weer……..

Margreet
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10318810 Quote

Hoi allemaal,

Het was wat rustig van mijn kant, echt even van de meivakantie genoten.  Wel alles meegelezen.

Bezig met de 3de ronde letrozol. Vndaag op cd 35 ongesteld geworden. Voelde niks aan mijn lijf. Heb het idee dat letrozol steeds trager werkt.  In ronde 1 werd ik keurig op dag 28 ongesteld, rond de 2 op dag 32 en nu op dag 35. Snap er niks van.

Gelijk ziekenhuis (vrijdag middag , heel handig) gebeld voor een nieuw  recept. Had mijn eigen apotheek niet, dus maar in het ziekenhuis gehaald.

Aan de telefoon vertelde de verpleegkundige dat ze net weer aan het opstarten zijn met echo’s en dat ik toevallig één van de eerste was die belde. Maandag 18 mei dus weer een echo om de eicel rijping te bekijken. Toch wel blij mee!

Margreet
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10310123 Quote

Ik ben op dag 33 ongesteld geworden, helaas. Nu weer met de letrozol begonnen: 3de ronde……….

Margreet
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10305180 Quote

Mijn eerste ronde 2,5 mg en de eerste ronde 5 mg heb ik echo’s gehad en bloed geprikt (Alrijne Leiden). Nu met de 2de ronde 5 mg bezig. Ik mag nu kiezen of ik wel echo’s doe of niet. Wij hebben er voor gekozen dit niet te doen. Toch een beetje het idee van de “natuur”. Ik vond de echo’s ook psychisch best een impact hebben. Ik zit nu op cyclusdag 22, nog even wachten dus! Als ik zwanger ben moet ik dat aan het ziekenhuis laten weten. Op zich ook wel logisch!

@ lilo: gefeliciteerd 😍

@wilkindje: srerkte😥

Margreet
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10302438 Quote

Mooi om al jullie berichten en verhalen te lezen. Het is een rare tijd nu. Ik was gister op school. Hebben allerlei pakketjes werk gemaakt. Gaan we vandaag rondbrengen.

Voordeel is wel dat we wat later kunnen komen. Vandaag cyclusdag 15, dus als vriendlief wakker is nog rustig de tijd om het gezellig te maken.  Hopelijk een coronijntjes baby 😉

Margreet
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10298625 Quote

Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden op cd29. Gelijk maar naar de apotheek  gegaan met een nieuw recept letrozol. Morgen ophalen en donderdag weer beginnen………..

Teleurgesteld, maar aan de andere kant blij dat deze ronde helemaal heeft gewerkt: goede eicel rijping, een eisprong en ongesteld.  Dat laatste hopelijk voor het laatst voorlopig.

Margreet
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10297277 Quote

@sil: van de provera was ik echt niet lekker, moe en koortsig. Van de letrozol alleen heel moe en hangerig. Spannend je eerste echo. Ik duim voor jullie!

Margreet
    Bijdrager
    In reactie op: PCOS, Letrozol #10297253 Quote

@Julia,  ik zit op cd 25. Ook allerlei kwaaltjes: zere en harde tempels, buikkram, moe. Ik denk dat ik ook rond cd 30veen test doe. Zo spannend. 

@sil, welkom! Hoe voel je je bij de letrozol. Best hoog 10 mg. Ik heb 5 mg geslikt, werd daar heel moe van.