Sansmit

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Sansmit
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2020 #10264321 Quote

He meiden,

Inmiddels ook de 1e echo gehad en momenteel 8 à 9 weken :).

Sinds vorige week voel ik me enorm lamlendig en moe. Ik weet dat moe zijn er bij hoort… maar lijkt alsof ik nergens energie voor heb. Na het werk eigenlijk eten en naar bed. Middagdutjes op vrije dagen van zo’n 4 uur en dan ‘s avonds weer om 9/10 uur naar bed.

Is dit voor jullie herkenbaar? In vergelijking met voorheen slaap ik echt veel meer en heb ik erg weinig energie.

Sansmit
    Bijdrager
    In reactie op: Opgeblazen gevoel #10261255 Quote

Ik heb er helaas ook veel last van… nu dagelijks Roosvicee Laxo en 2 kiwi’s, maar zelfs dat helpt nog niet echt. Af en toe een microlax als het echt ‘stil staat’… 

Als er nog andere tips zijn hoor ik ze graag!

Sansmit
    Bijdrager
    In reactie op: Wanneer bekend maken? #10259495 Quote

Wij hebben het de (schoon)ouders bij 5 weken al verteld… familie, vrienden en werk gaan we denk ik na de eerste echo al doen. Is misschien vroeg, maar voor ons wel praktischer ivm het boeken van vakantie, etentjes en feestjes. Ik twijfel ook vaak of het wel handig is en wat nu wel of niet goed is, maar ik ben het ‘liegen’ eigenlijk ook al zat…

Ik snap dat je nog even wilt wachten gezien het verleden, maar wellicht ook wel fijn als je het met een aantal mensen kan delen als het niet goed gaat? 

Sansmit
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2020 #10259430 Quote

Gefeliciteerd!

Ik heb inderdaad ook buikkrampen en de VK gaf bij mij hetzelfde aan… Nog geen bloedverlies gehad, dus hoop dat alles verder goed is. M’n buik is alleen inmiddels zo dik (vooral ’s avonds), dat het lijkt alsof ik al 20 weken ben. Ben pas 7 weken, dus komt niet echt in de buurt bij de 20… Herkennen meer mensen dit? 

Sansmit
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend juni 2020 #10258033 Quote

Hoi meiden,

Gefeliciteerd allemaal! Ik meld me ook graag aan voor de juni groep. Ik ben nu denk zo’n 6-7 weken en verwacht half juni uitgerekend te zijn. 

Begin november de eerste afspraak, erg spannend! Sinds de positieve test nog ongeveer 20 testen gedaan, allemaal positief. Sindsdien ook wel flinke angst dat het mis gaat en heel de dag aan het bedenken wat ik allemaal voel. Logische reacties die waarschijnlijk meer mensen hebben, maar toch ben ik erg blij als de eerste echo, of nog liever de 2e, of nog liever de 3e echo achter de rug zijn en positief zijn!

@spannendetijd: heel erg herkenbaar, alsof ik het zelf geschreven heb! 

Sansmit
    Bijdrager
    In reactie op: Vitamines en foliumzuur #10257032 Quote

Bedankt voor jullie tips en jullie uiteraard ook allemaal gefeliciteerd.

Ik blijf de davitamon compleet met visolie slikken en wacht af wat de verloskundige zegt. 

Sansmit
    Bijdrager
    In reactie op: Positieve test: direct bezorgd #10254622 Quote

Bedankt voor jullie lieve reacties. 

Het is inderdaad allemaal erg onwerkelijk. Zo onwerkelijk dat de meest rare gedachten door m’n hoofd schieten, waarvan je eigenlijk wel weet dat het onzin is. 

Test nog steeds 2x per dag en zorg dat ik voelde maandverband bij me heb..mocht het mis gaan… heel stom misschien, maar daar ben ik erg bang voor. Steeds maar een stukje meer proberen te genieten en vetrouwen op m’n lichaam :).