Daniejelle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: 23 weken zwanger #10309233 Quote

Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en voel de kleine pas vanaf 24 weken.

De ene dag meer dan de andere dag.. ben nu 26 weken en de verloskundige zei dat t tot 28 weken mag dat je de kleine niet regelmatig voelt (moet hem wel dagelijks even voelen)

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Positief, pregnyl #10307614 Quote

Hij lijkt duidelijker te worden! Wat je kan doen is een bloedonderzoek aanvragen, die zijn vaak duidelijker!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Positief, pregnyl #10307553 Quote

Oke ik 2500ie..

Mijn behandeld arts zei dat 5000ie vaak binnen 12-16 dagen zeker uit t bloed is en je met 14 dagen een betrouwbare test hebt.

bij 2500ie is het met 10-14 dagen uit t bloed, ik had met 12 dagen een lichte test en bij 14 dagen een duidelijke positieve bloedtest.

succes!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Positief, pregnyl #10307463 Quote

Hoeveel pregnyl heb je toegediend gekregen? Ik ben ook doormiddel van pregnyl zwanger geraakt en had na 12 dagen een licht positieve test en na 14 dagen positief.. in principe halveert pregnyl iedere 36 uur, zo kun je het een beetje berekenen wanneer het uit je bloed is! 

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Namen crisis #10306295 Quote

Boaz

Mats

Bodhi

Raff

Mason

James

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: te korte luteale fase #10298279 Quote

@MR snap ik dat deed ik ook! Ik was blij dat ze me serieus namen omdat de eerste gynaecoloog zei dat het geen bewezen probleem was.. mijn luteale fase was 8-9 dagen.. 

klopt ik ben nu 22 weken, de pregnyl injecties zorgde voor het verlengen van de luteale fase en daardoor ben ik dus zwanger geraakt omdat er bij ons beide verder geen problemen zijn.

ik duim voor je mee dat het allemaal goedkomt want weet hoe slopend het js om elke maand in spanning te zitten! Het komt echt goed!!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: te korte luteale fase #10298215 Quote

@MR hebben ze bij jou al pregnyl injecties geprobeerd? Bij mij vertelde ze bij nijgeertgen (vruchtbaarheidskliniek) dat iui niet bewezen is dat het helpt tenzij er bij de man afwijkingen zijn..  anders moet je dat zeker is voorstellen die injectie. ik ben daarmee behandeld en daarmee wordt je luteale fase verlengd waardoor innesteling mogelijk is, ik ben t bewijs want ben daardoor na ruim 1 jaar zwanger geraakt (miskraam okt 2018, zwanger nov 2019)

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: te korte luteale fase #10297544 Quote

Hoii,

Na een miskraam gehad te hebben was mijn cyclus helemaal van slag.

ook een luteale fase van 9 dagen.. ik ben uiteindelijk na 6 maanden bij de gynaecoloog terecht gekomen en utrogestan capsules gekregen, helaas hielp dit niks. Na 3 maanden een doorverwijzing voor nij geertgen gekregen en via hun pregnyl injecties gehad, was toen meteen zwanger.

bij twijfel gewoon de huisarts raadplegen en eventueel om een doorverwijzing vragen want voor ze een behandeling opstarten willen ze eerst je cyclus en bloedwaardes n maand in de gate houden.

succes!