Daniejelle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Bekendmaking geslacht #10274747 Quote

Misschien leuk om je zoontje een shirtje aan te geven? Of een leuke foto maken en die geven?

mijn vriendin had vorig jaar kraskaartjes, moest de familie raden wat ze dachten en  dan krassen, heel leuk!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: 6-7 dagen na eisprong ongesteld #10274554 Quote

Hallo!

ik had een luteale fase (zoals ze dat noemen) van 8-9 dagen wat volgens mijn behandelend gynaecoloog echt te kort was voor een goede innesteling.

ik heb uiteindelijk utrogestan gekregen, helaas kwam mijn menstruatie hier doorheen. Toen mogen starten met pregnyl injectie en meteen die ronde zwanger!

Mocht je echt met ovulatietesten testen en zeker weten wanneer je eisprong is dan zou ik contact opnemen met de huisarts voor een doorverwijzing!

in het ziekenhuis kunnen ze je cyclus helemaal goed mee nakijken en als er iets mis is meteen gericht behandelen!

succes!!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Misselijkheid #10268450 Quote

Wat vaak helpt is munt, gemberthee, cola drinken (kleine slokjes en beetjee) of wat zoets eten (suiker)

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: 4 weken zwanger, onderbuik en onderrugpijn #10263245 Quote

Ik ben nu 5 weken zwanger en ook regelmatig wat krampjes en savonds wat rugklachten.. volgens mijn behandelend arts heel normaal, je baarmoeder groeit en alles in je lichaam veranderd door de hormonen!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger ondanks een te korte luteale fase #10261926 Quote

Hoii.

ik heb onder behandeling gelopen voor een te korte luteale fase (8-9 dagen na mn eisprong kwam mijn menstruatie)

mijn behandelend arts zei dat alles onder de 10dagen een kans op zwangerschap verkleint..

ik ben eerst 3 maanden begonnen met utrogestan, helaas kwam hier mijn menstruatie gewoon vroegtijdig doorheen. 
    afgelopen maand begonnen met pregnyl injectie en zwanger! Het is nog maar pril maar blijkbaar had ik dit zetje nodig.

We zijn 11 maanden bezig geweest om zwanger te raken.. 

bij twijfel contact opnemen met je huisarts voor onderzoek!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Opgeblazen gevoel #10261246 Quote

Oke, dankjewel! Erg onzeker na mijn miskraam vorig jaar en ruim n jaar verder.. 

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Hb te laag, MCV normaal, hielpen ijzertabletten? #10261211 Quote

Hoi ElsieJoy,

ik zou even navragen of je ferritine is bepaald dit is de ijzervoorraad. Hb en ferritine samen zijn het belangrijkste om te kijken of er een ijzertekort is! 
    groetjes

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10261112 Quote

Ik donderdag een dikke positieve test en een goede bloeduitslag die stijgende is!

als het goed is rond 5 juli uitgerekend!