Daniejelle

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: 4 weken zwanger, onderbuik en onderrugpijn #10263245 Quote

Ik ben nu 5 weken zwanger en ook regelmatig wat krampjes en savonds wat rugklachten.. volgens mijn behandelend arts heel normaal, je baarmoeder groeit en alles in je lichaam veranderd door de hormonen!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Zwanger ondanks een te korte luteale fase #10261926 Quote

Hoii.

ik heb onder behandeling gelopen voor een te korte luteale fase (8-9 dagen na mn eisprong kwam mijn menstruatie)

mijn behandelend arts zei dat alles onder de 10dagen een kans op zwangerschap verkleint..

ik ben eerst 3 maanden begonnen met utrogestan, helaas kwam hier mijn menstruatie gewoon vroegtijdig doorheen. 
    afgelopen maand begonnen met pregnyl injectie en zwanger! Het is nog maar pril maar blijkbaar had ik dit zetje nodig.

We zijn 11 maanden bezig geweest om zwanger te raken.. 

bij twijfel contact opnemen met je huisarts voor onderzoek!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Opgeblazen gevoel #10261246 Quote

Oke, dankjewel! Erg onzeker na mijn miskraam vorig jaar en ruim n jaar verder.. 

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Hb te laag, MCV normaal, hielpen ijzertabletten? #10261211 Quote

Hoi ElsieJoy,

ik zou even navragen of je ferritine is bepaald dit is de ijzervoorraad. Hb en ferritine samen zijn het belangrijkste om te kijken of er een ijzertekort is! 
    groetjes

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Juli 2020 #10261112 Quote

Ik donderdag een dikke positieve test en een goede bloeduitslag die stijgende is!

als het goed is rond 5 juli uitgerekend!

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Antidepressieva en zwangerschap #10261111 Quote

Hallo!

ik slik al 10 jaar escitalopram voor mijn prikkelbare darm.. mij werd verteld dat het beter is om door te gaan omdat dit andere teveel stress op zou leveren.

mocht je twijfelen over je antidepressiva neem even contact op met je huisarts die kan precies zien of het wel of niet mag!

succes 🙂

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is #10261109 Quote

Hallo,

heel erg herkenbaar.. november vorig jaar een miskraam gehad.. daarna mijn luteale fase helemaal van slag waarvoor ik ben begonnen met utogestran, dit hielp helaas niet 🙁 na 11 maanden gestart met pregnyl injecties en woensdag een positieve test!

ik vond het ook heel moeilijk om los te laten en te geloven dat het goed zou komen maar ik geloof erin als je eenmaal bevrucht bent geweest dan gaat het lukken! Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn en heel veel sterkte voor degene die nog in een moeilijke tijd zitten

Daniejelle
    Bijdrager
    In reactie op: Buikpijn #10260695 Quote

Dankjewel allemaal! Geeft me wat meer rust.. vandaag maar even de verloskundige en mijn behandelend arts bellen.

geniet van jullie zwangerschap!