Liz

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • @liz ik ben weer veels te veel van het kopen tis echt belachelijk ik let er nu ook wel echt op maar moet me er wel voor inhouden dus niet op kleding apps rond struinen enzo 🙈 mijn dochter heeft zo veel kleding dat sommige dingen nog met een kaartje in de kast hangen schandalig maar ik heb al zeker een maand niks gekocht aan kleding voor der (alleen sale online voor de zomer ) dus ik vind wat jou dochter heeft best weinig maar wat ik zeg die van mij weer belachelijk veel ik hou ook heel erg van mode dus ik ben heel erg van de broekjes met een leuke trui of en mooi shirt met een vestje er overheen dus ik kan me moeilijk voor stellen hoe je t red met de kleding kast van je dochter maar ze zal gerust niks te kort komen maar indd misschien wat leuke shirtjes ze is ook op een leeftijd dat het misschien wel heel leuk is om samen te gaan winkelen en der eens lekker te verwennen mocht het in je budget liggen zou ik zeggen ga er lekker een middagje op uit en kijk eens wat zij mooi vind en waar ze zich mooi in voelt

Dat is zeker een goed idee! je bedoelt voor shirtjes met lange mouwen? En wat mis je precies in m’n dochters garderobe dat je hem zo klein vind?

Als truien vesten niet lekker zitten en broeken haar niet staan, dan zou ik er lekker een paar t-shirts met lange mouwen erbij kopen. Misschien een of twee leggings.

t-shirts met lange mouwen zeggen meer mensen hier inderdaad. Zelf vind ik net wat meer daarvan geen overbodige luxe. Ze draagt 1 shirtje nu best wel lang.

Hoi, ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg weinig vind maar goed ik ben weer het andere uiterste en dat is ook niet goed maar een paar vesten en truien kan nooit kwaad en een paar broeken misschien ik vraag me dan af als je zo weinig hebt en het zo vaak moet wassen of het er niet erg armoedig uit gaat zien? Of kun je heel goed wassen? Of maakt dat je niks uit dat kan natuurlijk ook

ja toch wel? Vesten en truien vind ik niet echt nodig, een shirt met lange mouwen is warm genoeg en broek staat gewoon zo slordig. En ik was het niet heel vaak dat is wel een van de redenen dat ik inderdaad misschien nieuw spul moet kopen.

Vindt zij de broeken niet mooi staan? Als zij het niet lekker zit of mooi vindt is het pure geldverspilling om het te kopen want dan zal ze het toch nooit aantrekken. Misschien dan iets meer shirtjes met lange mouwen nu het wat kouder is?

exact. Shirtjes met lange mouwen draagt ze inderdaad wel lang 1 shirtje. Misschien handig om in ieder geval die er bij te halen.

Te weinig is pas als ze inderdaad geen schone kleren meer heeft om aan te doen, maar onze dochter van 6 heeft wel wat meer kleding in de kast hangen. Broeken/jeans inderdaad een paar en een aantal leggings (is met dit weer net wat warmer dan een panty). Ook shirts en t-shirts heeft ze wel wat meer, worden trouwens wel ook allemaal gedragen. En ze dragen hier veel bolero vestjes met dit weer voor over een t-shirt. Truien heeft ze trouwens maar 1 maar die heeft ze nooit aan want vindt ze veel te warm, dus het ligt er ook aan wat ze graag draagt. Nu heb ik nog een jongere dochter die alle goede items krijgt, dus daarom vind ik een aantal items meer niet erg, want ze worden daarna toch nog goed gebruikt.

Nou ja het ook vanwege schone kleding zou iets meer wel handig zijn maar niet noodzakelijk

Lijkt me wel genoeg. Mijn kledingkast lijkt er zelfs wel redelijk op, haha.

Haha, ik heb zelf wel meer. Hoe ziet jouw kledingkast eruit dan?

Als dit de wintergarderobe is, mis ik wel de truien en/of vesten. Eventueel maillots ipv panty’s. En een paar jeans? Of draagt je dochter niet graag broeken. Verder vind ik met de hoeveelheid niets mis hoor. Ze groeien er zo snel uit dus moet toch nog elk seizoen alles weer nieuw aanschaffen. Is ook zonde als de helft maar amper gedragen is.

Truien en vesten zitten haar niet lekker en broeken staan niet zo mooi.

En over dat groeien heb je zeker gelijk!

Ze zegt het wel fijn te vinden om van een aantal items wat meer te hebben. En daar ben ik het opzich wel mee eens alleen in kader van duurzaamheid dacht ik vraag eerst even jullie mening  hierover.

Het quoten heeft het niet gedaan. Dit is mijn reactie op FynnZoe’s reactie.