Gebruiker10066704

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Ik had tijdens de zwangerschap ook 0 haarverlies maar inmiddels wel al gigantisch 8 maanden lang. Ik blijf hopen dat ’t snel stopt.

Pil en hormonen kon ’t wel vele malen heftiger maken. Ben nu 2/3 maanden gestopt en ’t lijkt wel wat beter te gaan. Heb iig donshaartjes op de kale plek. Maar ’t moet echt onderhand stoppen met uitvallen hoor. Echt zo klote dit. 

Ijzer tekort zal ik ook na vragen thanks 

Thanks voor de tip! 

Nee ze hebben geen vitamine check gedaan. Ga andere shampoo proberen en binnenkort weer naar de huisarts toe

Hi bedankt voor de reacties. 

alopecia areata hier heeft ze niets over gezegd…. De plek zit zeg maar als je een midden scheiding zou maken, rechts 10 cm onder de scheiding en 5 cm van gezicht /haargrens af. 

Als ’t dat zou zijn, is dat te verhelpen? 

Bedankt voor de tip. Heb je het gevoel dat het helpt? 

In reactie op: Slapen op schema of..wat je baby aangeeft #10223061 Quote

Wij zitten nu op 8.5 Maand en kijken nog steeds wat de kleine aangeeft. De gastouder vroeg ook om ritme. Heb aangegeven dat de kleine het ritme bepaald.

Het ene slaapje is half uur en dan 4 uur wakker het andere slaapje is 2 uur en 2 uur wakker. Savonds gaat ze tussen 19 en 21 naar bed en slaapt altijd netjes door. 

Elk kind is anders, sommigen zijn gebaat bij strak ritme, anderen hebben een eigen ritme. Doe waar jij en je kleine zich fijn bij voelt. 

In reactie op: Kale plekken na zwangerschap #10209525 Quote

Hi thanks, nee dat zei ze niet. Ze zei als ’t echt aanhoudt kan je naar een dermatoloog en die kan kijken in welke fase je haren zitten. 

In reactie op: Voedingsschema 7 maanden #10207074 Quote

Ik gaf eerst wel pap, maar er was een stijgende lijn in gewicht. Dus daar moesten we op gaan letten 🤔

Brood ging er eerst onmogelijk in, korstjes al helemaal niet. Totdat mijn brood werd afgepakt door de uk. En ineens ging het er enorm goed in. 

Thanks voor jullie reacties, ik houd dit schema dan nog even aan en wacht nog even met de ochtend fles te vervangen. Daar zitten ook enorm veel goede stoffen in lijkt me. Misschien nog wel meer dan in brood. 

In reactie op: Baby vasthouden door kraamvisite #10205428 Quote

Hier mocht iedereen haar vasthouden die daar behoefte aan had, behalve wanneer ze sliep. Onze dochter vond dat zelf ook prima, raakt niet snel overprikkelt oid, en ’t is echt een mamas kindje hoor. Hechting is totaal geen probleem