Gebruiker10066704

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Naam dochter #10200582 Quote

Onze hond heette zo, ik vind het een erg leuke naam 

In reactie op: Zijn er ouders die olvarit potjes geven #10200461 Quote

Wij geven ze ook gewoon hoor. En als we iets zelf eten wat ze mag, dan mengen we het erdoor. Mensen zijn goed in vooroordelen, mamaclubs zijn nu eenmaal vermoeiend 🙂 

Olvarit is dikke prima hoor! 

In reactie op: Red om de 4 uur niet #10199227 Quote

Misschien die van 19 uur wat minder geven en van de nacht hoger? Slaapt ze misschien langer? Proberen waard, je merkt zelf snel wat werkt. 

In reactie op: Red om de 4 uur niet #10198869 Quote

Onze kleine was 2,5 week te vroeg geboren. En at ook al heel snel meer. Onze kinderarts was voorstander van voeden op verzoek en wij ook. We geven zoveel ze wil, vaak de eerste en laatste fles dus extra geven en de overige flessen kunnen dan hetzelfde blijven. Dat werkte bij ons super goed. Maar hadden daardoor niet altijd echt een vast schema 

In reactie op: Doopkleed of mooi jurkje? #10198116 Quote

Thanks voor de reacties 

In reactie op: Leuke naam? #10197824 Quote

Jij en je partner moeten ’t mooi vinden. Je kind went er ook aan. Of anders een tweede naam gebruiken? 

Vooral niet kijken naar wat anderen vinden. Want smaken verschillen enorm. Onze naam vinden een aantal ook niet mooi. Mja boeiend! 

Ik ben ook vegetariër en herken het een beetje. Ik had niet echt cravings maar vond kip wel lekker ruiken en dacht soms ook van hmmm vis. Maar die gedachtes verdwenen net zo snel als ze kwamen.

Maar als je die gedachte houdt dan is ’t misschien een teken van je lichaam. 

Misschien kun je van de vegetarische slager wat kip halen en met kruiden hetzelfde effect krijgen? 

In reactie op: Luiers #10190249 Quote

Wij gebruiken pampers, hebben ook veel probeer pakketten gekregen:

Jumbo stinken direct naar urine

Ah: goed, zacht maar erg dik

Bumblies : verschrikkelijk, voelt onprettig aan, stinken ook meteen

Kruidvat : prima

Etos : nog net beter dan kruidvat

Wij kopen de pampers in de aanbieding heb nu maat 3 pampers dry. Via kruidvat online voordeel pakket besteld 2 pakken van 134 stuks ofzo. Kosten dan 13 cent per stuk dacht ik.

We zijn gewoon net wat meer tevreden over de pampers tegenover kruidvat en etos. De nachten blijft ze droger en ruikt het niet onfris.