Gebruiker10066704

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Uitgerekend rond 10 november #10062551 Quote

Ik ga maandag eens bellen, even kijken welke het beste lijkt.

In reactie op: Uitgerekend rond 10 november #10062504 Quote

Gefeliciteerd!

Nee ik snap wel dat je wacht, ik heb ook nog niet gebeld. Maar misschien doe ik het volgende week toch maar. Misschien is er een wachttijd? Geen idee

In reactie op: Uitgerekend rond 10 november #10062464 Quote

Oh dat stelt mij al wat gerust, ik ben sinds gisteren avond een expert geworden in doem denken. Haha normaal zo nuchter als maar zijn kan. 

Dank je wel! Ik ben informatie aan het zoeken over verloskundige, maar er zit veel verschil in lees ik. De een doet bij 12 weken een echo en dan weer afspraak bij 16 weken.

Maar een ander al direct een echo bij 7/8 weken en dan paar x om de 2 weken afspraak.

Wat is wijsheid?

In reactie op: Uitgerekend rond 10 november #10062460 Quote

Ps. Ik heb niet af en toe last van kramp maar meer door de dag heen, net als ik ongesteld moet worden.

In reactie op: Uitgerekend rond 10 november #10062459 Quote

Hi gefeliciteerd allemaal!

Ik ben er gisteravond achtergekomen dat ik zwanger ben. Volgens mijn berekening 13 november uitgerekend. 

Alleen heb ik wel al echt een week last van kramp, denk steeds dat ik ongesteld ga worden. Ook een opgeblazen gevoel, verder nergens last van.

Las hier dat ook iemand last van kramp heeft? Hopelijk kan het geen kwaad. Ik ga vanmiddag eens een verloskundige zoeken, erg spannend allemaal! Het was ook letterlijk in 1 x raak hier, dat hadden we uiteraard gehoopt maar nooit verwacht!