Krokusjes

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Krokusjes
    Bijdrager
    In reactie op: Babynestje #10193472 Quote

Wij hebben een babynestje van Done By Deer, dan kan de kleine er wat langer in omdat deze wat groter is. Andere merken zijn ook zeker prima. Zolang jij gewoon in de buurt bent en zicht hebt op je baby en het nestje is er helemaal niks aan de hand. Wij hebben bij onze kleine man aan beide kanten een keuken handdoek opgerold en die dan tussen hem en de rand in ..en dan in de zij van de kleine. Dan kan hij dus ook niet schuiven of met z’n hoofdje bij de rand komen.

Kortom; eigen gevoel volgen en zolang je er gewoon zicht op hebt is er niks aan de hand. Maar dat is meer dan logisch om hem niet alleen te laten daarin. Het is ook fijn om ook mee te nemen naar visite enz…of opa en oma . 😊

Krokusjes
    Bijdrager
    In reactie op: Tattoo na bevalling zetten #10189626 Quote

Ik geef geen borstvoeding dus daar komt t niet mee in de knoei. 

Bedankt voor jullie reacties!

Krokusjes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10188233 Quote

@huismus succes! Voor je het weet hebben jullie de kleine in jullie armen! Zet m op

Krokusjes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10188232 Quote

@smpje ik heb ook hechtingen. Oplosbaar. Als je teveel pijn en druk daar onder hebt heb je teveel gedaan vermoed ik. Ik heb dat van de week ook gehad…voelde alsof er een zwelling zat. Zelf gekeken en zag niets geks en zag er verder goed uit. Zorg dat je komende dagen meer ligt dan zit .dan zal de druk ook weer afnemen. Goed doseren en niet te lang lopen of zitten. Dat verergert het weer. En koelen helpt ook! 

Krokusjes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10184536 Quote

Nou dames!

In het ziekenhuis dus de controle gehad 23-3 en bleek dus langdurig gebroken vliezen te hebben. Ik had een halve CM ontsluiting. We werden naar huis gestuurd om de volgende dag ingeleid te worden. Eenmaal thuis een uur later begonnen de weeën. Ik zat als in m’n achterhoofd met: zal je zien, ben je thuis en dan begint het. En dat klopte ook. Ziekenhuis gebeld en die kant op gereden. En ja hoor, eenmaal daar aangekomen weer controle rond 19.00/20.00 uur 4 a 5 cm ontsluiting!! Ik zei huh!? Ja het was dus echt allemaal begonnen. Voor de weeën een ruggenprik gekregen wat ik als zeer positief heb ervaren ondanks dat ik het absoluut niet wou en erg bang er voor was. Maar de weeën deden teveel pijn waardoor ik steeds meer uitgeput raakte. Uiteindelijk mocht ik persen. Het persen duurde te lang en de kleine wou er niet uit. Hij kon de bocht niet goed maken dus kwam er een vacuümpomp aan te pas. Ik heb 2 uur geperst en uiteindelijk was hij is. 24-3 is onze Dani geboren. 3863 gram en 51 cm. Ondanks alles is het goed gekomen en doet de kleine man het goed. 

Krokusjes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10182795 Quote

@kreeftje hier dan gister nacht volgens mij was day begonnen. Veel slijm verloren. Hele dag gehad. Toen even wat rustiger. En vannacht weer erg. En nu zo erg dat t lijkt alsof ik steeds in m’n broek plas. Zo dun.. heb sinds half 8 vanmorgen veel buikkrampen. Komen om de 4 a 5 minuten. Zijn in duur (pijn) nog beetje onregelmatig. Maar voel ze opkomen een piek hebben en weer afzakken. Vind ze nu ook pijnlijker worden dan vanmorgen vroeg. De VK komt straks aan bij ons. En dan controleert ze even. Gisteravond was ik helemaal niet lekker…en vanmorgen een te snelle stoelgang… Ik houd maar rekening ermee dat er nog geen ontsluiting is…dan valt t maar mee dan… De VK zei ook dat t nog niks hoeft te betekenen..

Krokusjes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10182509 Quote

Ja zeker spannend! Alleen dat slijmverlies kan dagen aanhouden. Lichaam maakt t steeds opnieuw aan. Als t waterdun wordt moet ik bellen. Dan kan t zijn dat de vliezen gebroken zijn en het druppelsgewijs eruit komt. Verder buikkrampen die komen en gaan net zoals de harde buiken. Druk op onderkant neemt op bepaalde momenten behoorlijk toe. Van de week kon ik erdoor niet meer lopen. Ook van de pijn. Dinsdag weer controle, die dag ben ik ook uitgerekend. 

Ik weet niet wat ik.moet verwachten🧐. Het kan zo ineens allemaal beginnen. Maar kan ook nog 2 weken duren…  En we wachten en wachten maar af…🙈

Voor iemand die altijd graag wil weten waar aan toe te zijn is dat soms even lastig haha. Maarja…we zien het wel…meer kunnen we ook niet doen.😅

Krokusjes
    Bijdrager
    In reactie op: Uitgerekend maart 2019 #10182375 Quote

Volgens mij ben ik zojuist mijn slijmprop verloren denk ik. In delen. Kom net van de wc en had heel veel afscheiding/slijm ineens. Maar ook echt super veel. Lig inmiddels weer in bed en voel nog wat eruit komen.. weer een stapje dichterbij denk ik zo. Gekke ervaring!