Marrii

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • Marrii
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10234212 Quote

@magicone idd.. het is nog heel onwerkelijk plus nu denk ik de hele tijd als alles maar goed gaat! 

@ zonnebloem jammer maar laten we hopen dat je menstruatie wegblijft 

@wonderbelly weet jij al iets? 

Marrii
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233851 Quote

@magicone ik denk dat je mijn berichtje gemist hebt haha! Ik ben zwanger! Kan het alleen nog zooo moeilijk geloven 😂 

Marrii
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233783 Quote

@ gebruiker10153634 gefeliciteerd!!! Super leuk zeg!

Ik heb vanmorgen getest met clearblue en geeft aan 1-2 weken zwanger 😱 haha ben zo blij maar ook verrast omdat ik niks voel aan mijn lichaam! 

Marrii
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10233688 Quote

Gefeliciteerd dames!! Super leuk om te zien dat er al positieve testen zijn!

Ik ga morgen testen heb alleen nog niet echt symptomen.. ben benieuwd.

Marrii
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10232551 Quote

@wonderbelly jaa precies! Lijkt mij niet makkelijk. Daarom hopen dat het deze keer gelukt is 😄

@gebruiker10153634 idd nog paar dagen! De laatste week gaat altijd opeens zo sloom haha.

Marrii
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10232461 Quote

@wonderbelly geeft niks hoor! Ik mag dan idd weer blij zijn met mijn cyclus. Lijkt mij ook wel lastig zo’n lange cyclus… 3 rondes klinkt niet zo lang maar voor jou is dat dus al best een tijdje:( 

Marrii
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10232435 Quote

@wonderbelly 5e ronde. Was de 3e ronde zwanger maar werd een miskraam. Gekozen om af te wachten maar duurde 3 weken voordat het bloeden begon. Bloeden duurde nog eens 10 dagen. Dus er is een tijdje over heen gegaan voordat  we er weer voor gingen.  Ik gebruik eigenlijk niks qua ovulatietesten. Cyclus is altijd 29 dagen dus gok het er voor nu gewoon nog op:) ik hoop voor jou dat het raak is!!

Marrii
    Bijdrager
    In reactie op: NOD 13 augustus #10232398 Quote

@wonderbelly ik snap je heel goed hoor! Alleen ik ga echt pas de 14e testen als ik niet ongesteld ben natuurlijk. Wil niet een negatieve test en dan bij mezelf denken misschien is het nog te vroeg..