Gebruiker10107384

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Zwanger en sporten #10213122 Quote

Ik doe zwangerfit, ideaal! Je doet alleen dingen wat je kunt/mag en professionele begeleiding. Bij mij zitten er dames tussen die 39 weken zwanger zijn.

In reactie op: Zwanger en sporten #10213121 Quote

Ik doe zwangerfit, ideaal! Je doet alleen dingen wat je kunt/mag en professionele begeleiding. Bij mij zitten er dames tussen die 39 weken zwanger zijn.

Ik heb zelf 2 miskramen gehad, voor mijn eigen gevoel wou ik eerst dat het bloeden stopt voordat we weer bezig gingen. Zolang je bloed ben je nml nog niet helemaal schoon.

Seks hebben kan dan ook infectiegevaar opleveren. Als ik jou was zou ik 1 menstruatie afwachten, dan ben je als het goed is helemaal schoon.

Ik heb zelf 2 miskramen gehad, voor mijn eigen gevoel wou ik eerst dat het bloeden stopt voordat we weer bezig gingen. Zolang je bloed ben je nml nog niet helemaal schoon.

Seks hebben kan dan ook infectiegevaar opleveren. Als ik jou was zou ik 1 menstruatie afwachten, dan ben je als het goed is helemaal schoon.

In reactie op: Spierpijngevoel onderbuik #10212557 Quote

Ik heb het ook, vooral met verplaatsen in bed en opstaan.

Gisteren bij de bekkefysio en zijn inderdaad de banden + spieren die weer in connectie staan met je bekken. Ik heb nu tips gekregen voor het draaien in bed en opstaan zodat je dit minder belast.

In reactie op: Kinderwens en trouwplannen #10212555 Quote

hi,

Van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.

Ook ik ben gevraagd terwijl we bezig waren met onze kinderwens. We hebben veel gepraat over de datum maar zijn ook tot de conclusie gekomen dat onze kinderwens op 1 stond. Daarnaast wil ik kunnen drinken op mijn bruiloft en ook een beetje slank zijn. Dus wij hebben er voor gekozen om ongeveer een half jaar na de uitgerekende datum te trouwen.

Na 2 miskramen ben ik nu 21 weken zwanger. Na 12 weken zwangerschap zijn wij locaties gaan bekijken en na de 20 weken echo hebben wij pas dingen vast gelegd. Wij troiuwen ook in mei en de kleine zal dan 7 maanden zijn.

Iedereen heeft natuurlijk andere wensen daar in. Maar wij vonden het zo lastig plannen  waardoor we deze keuze hebben gemaakt. Misschien ben je tijdens je zwangerschap wel heel slecht te pas en kun je niet genieten. Dat is erg jammer want het zou toch 1 van de mooiste dagen van je leven moeten zijn.

Wij trouwen nu ongeveer 2 jaar nadat ik ben gevraagd, we vinden dat best laat. Maar we verwachten nu wel dat we er allebei echt van kunnen genieten!

Succes met de voorbereidingen!

In reactie op: Misschien een miskraam? #10212163 Quote

Bij mijn vroege miskraam, leek het op een ongesteldheid qua bloed.

Ik had geen krampen. Bloed hoeft niet altijd te betekenen dat het mis is.

In reactie op: Misschien een miskraam? #10212162 Quote

Bij mijn vroege miskraam, leek het op een ongesteldheid qua bloed.

Ik had geen krampen. Bloed hoeft niet altijd te betekenen dat het mis is.