Gebruiker10136781

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: Extreem vroeg wakker #10321032 Quote

Goedemorgen! Ik wilde net exact dezelfde vraag stellen, dus ik lees graag mee met de antwoorden. Hier 6.5 maand en sinds een week elke ochtend rond 5.00 klaar wakker. Laten liggen lukt hier ook niet omdat het gebrabbel snel overslaat in huilen. Hij heeft ook rond 18.30 laatste voeding en gaat dan naar bed. Sliep altijd tot 6.30…hoop dat iemand de gouden tip heeft want 5.00 is écht te vroeg😅

In reactie op: Vast tussen de spijlen ledikant #10315195 Quote

Misschien een hydrofiel door de spijlen vlechten? Die zijn wel luchtdoorlatend. 

In reactie op: Rollen in bed, wat is veilig? #10310549 Quote

Dat begrijp ik, dat heb ik ook. Maar toch denk ik dat ze nu al wel op een leeftijd zijn dat ze zich wel laten horen als ze zelf even niet terugkomen. Zolang je geen lakentjes of dekentjes in bed hebt waar hij onder kan komen is het goed! Ik denk dat een slaapzakje vastzetten tegen het omrollen meer kwaad kan.

In reactie op: Rollen in bed, wat is veilig? #10310391 Quote

Onze zoon doet dit nu ook sinds 2 dagen. Vind het doodeng maar hij lijkt zich zelf goed te redden. Draait terug of op zijn zei als hij vast komt te zitten tegen de spijlen. Denk dat mama er gewoon aan moet gaan wennen🙈

Hier was het precies hetzelfde. Toen ook greprobeerd met wakker maken maar werkte totaal niet. We hebben het toen gelaten en opeens trok hij de nachten gewoon zelf helemaal door. Liet gewoon 2 voedingen vallen en slaapt nu klokje rond. Dus ik zou lekker haar ritme aanhouden en geduld hebben, ze regelt het opeens gewoon zelf!

In reactie op: Vragen over een goed schema #10288476 Quote

Grappig onze dag ziet er ongeveer hetzelfde uit! Onze kleine man is nu 12 weken. Ook hier lastig na de 15u fles tot aan bedtijd maar ik probeer hem wel altijd nog even in bed te leggen. De ene keer lukt het beter dan de andere keer. Soms wil een wandeling nog wel helpen. Ik probeer hem nooit langer wakker te houden dan 1,5/2h want anders is hij oververmoeid. Dan maar die dag vroegere bedtijd, vaak hersteld hij het rimte vanzelf weer in de nacht/ochtend.

In reactie op: voedingen baby 3 maand #10286186 Quote

Zit ze niet toevallig net in een sprongetje? Die is rond 12 weken. Dan drinken ze soms tijdelijk even wat slechter. Reguleren ze daarna zelf wel weer:) 

In reactie op: Overdag langere intervallen dan 's nachts #10276339 Quote

Bedankt voor jullie reacties! Het gekke is dat hij in het begin strak om de 3uur kwam maar dit sinds 2 weken dus gerekt heeft naar om de 4/5 uur (voeden op verzoek) alleen dit “ritme” heeft hij niet aangepast voor de nachten..