Gebruiker10136781

Aangemaakte reacties

• Auteur
  • In reactie op: 18+3 nog geen buikje #10250778 Quote

Hi Esmeeex,

Mijn buin begon ook pas vanaf week 23/24 ofzo (langzaam) te groeien. Ben nu 36+2 en ik kan je vertellen hij heeft zn inhaalslag gemaakt hoor;)

Dus geen zorgen maken en genieten dat je kleding nog lekker past:)

Zure snoepjes! Hoe zuurder hoe beter😂 Daarvoor nooit een snoeperd geweest en al helemaal niet van die zure winegums maar nu vind ik het het einde! Oh en ijskoude melk, het liefst erbij, haha!

In reactie op: Zwangerschap jeuk?? #10212554 Quote

Bij mij hielp Menthol zalf hee goed (aangeraden door verloskundige)!

In reactie op: 3 vruchtzakjes #10210649 Quote

Bij mij was er op de eerste echo ook 2 vruchtzakjes te zien. Eentje met stuk grotere inhoud dan de ander. Ze noemde dit een “vanishing twin”. Dus in aanleg een tweeling maar eentje die zich niet doorontwikkeld heeft en uiteindelijk verdwijnt. Ben nu 20 weken zwanger van een goed groeiende jongen en op de echo’s is nu ook niks meer te zien van het tweede vruchtzakje. Ze vertelde dat dit vrij vaak voorkomt maar door de vroege echos je dit dus nu ziet (vroeger kwam je hier niet achter). Dus het zou goed kunnen dat bij jou zich uiteindelijk ook maar eentje doorontwikkeld. Het enige nadeel is dat je dan niet meer de NIPT test kan doen omdat je bloedwaardes vertekend zijn. Succes, hoop dat alles goed komt!

In reactie op: Twijfels borstvoeding #10210459 Quote

Bedankt voor alle reacties! het doet goed om jullie ervaringen en adviezen te lezen:)

Ik zal mij meer laten voorlichten over zowel borst en flesvoeding en dan tzt de keuze maken die het beste voelt en het voor nu even laten rusten:)

Nogmaals dank!!